اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

نارضایتی مسافران از وضعیت آسفالت اتوبان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: آسفالت اتوبان زنجان در وضعیت نامساعدی قرار دارد که مسافران نیز در این زمینه ناراضی بودند.

نارضایتی مسافران از وضعیت آسفالت اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتوبان‌ها و عمران شهری در وضعیت نامناسبی قرار دارد اظهار داشت: انجام نشدن لکه‌گیری خیابان‌ها و جاده‌ها در زمان مقرر نیز موجب آزرده خاطر شدن مسافران نوروزی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت آسفالت راه سرچم خیانت بزرگی به بیت‌المال است اضافه کرد: عوارضی زنجان به تبریز و زیر پل زنجان به بیجار نیز در وضعیت نامساعدی قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه توزیع میوه‌های نا مرغوب بین مسافران و گردشگران در روزهای آغازین عید از دیگر اقداماتی است که نارضایتی مسافران را به دنبال داشته است ادامه داد: 30 درصد از مردم استان سیب و پرتقال نا مرغوب استفاده کردند که مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی همچنین به پاکسازی اطراف اتوبان که محل دید مسافران است اشاره کرد و افزود: در بازرسی‌ها و بازدیدها از سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و بین راهی نیز مشکلات زیادی مشاهده شده است که باید رفع می‌شد.

احمدی با بیان اینکه از ظرفیت گردشگری استان زنجان به صورت کامل استفاده نمی‌شود یادآور شد: در این راستا می‌توان از تجربیات سایر استان‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای استان زنجان باید در اخبار و اطلاع‌رسانی خود بازبینی‌هایی انجام دهد ادامه داد: در ایام نوروز همه صنایع دستی استان نیز معرفی نشده است و فقط به چند مورد پرداخته بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین به وضعیت نامطلوب حرم قیدار نبی (ع) اشاره کرد و گفت: این شرایط در شأن یک پیامبر نیست و باید مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید با تغییر دیدگاه‌ها از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی چون اتوبان زنجان ـ قزوین و اتوبان زنجان ـ تبریز استفاده کرد تصریح کرد: باید شاخص‌های جدیدی برای سال 92 برنامه‌ریزی و با نگاه ویژه ایجاد اشتغال به مقوله گردشگری پرداخته شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول