اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

توهین دولت افغانستان به خبرنگار فارس غیرقابل قبول است / دنیا به زودی از افتضاح کرزی آگاه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌خلخال گفت: برخورد توهین‌آمیز سران افغانستان با سفیر ایران و خبرنگار خبرگزاری فارس در این کشور غیر قابل قبول بود چرا که دیر یا زود دنیا از این افتضاح رئیس جمهور افغانستان آگاه می‌شد‌.

توهین دولت افغانستان به خبرنگار فارس غیرقابل قبول است / دنیا به زودی از افتضاح کرزی آگاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: این حرکت سخیف بزرگ‌ترین اهانت به مردم بی‌گناه افغانستان بود و هر چند مجامع بین‌المللی و کشورهای همسایه مخالف چنین حرکت و اقدامی بودند اما رئیس جمهور افغانستان به قانون کاپیتولاسیون تن داد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برخورد توهین‌آمیز سران کشور افغانستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران و خبرنگار افغانی خبرگزاری فارس در این کشور غیر قابل قبول بود چرا که دیر یا زود دنیا از این افتضاح رئیس جمهور افغانستان آگاه می‌شد و اینکه سفیر یک کشور را متهم به دخالت بکنند یا خبرنگاری را به بند اسارت بکشند، هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

رشتبری در ادامه به ایام ولادت حضرت زهرا (س) و امام راحل اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) سلسله جنبان نظام جمهوری اسلامی ایران است که ابهت استکبار را به لرزه درآورده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امام راحل از مادر مطهره خود حضرت زهرا (س) الگو گرفته و بانوان جامعه اسلامی نیز باید به پاک‌ترین سلاله بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اقتدا کنند.

وی اضافه کرد: زنان می‌توانند منشأ خیر یا منشأ فساد در جامعه باشند که در این زمینه باید مراقبت و دقت لازم انجام شود تا مبادا زن مسلمان که الگوی پاکی و طهارت او صدیقه طاهره است، در مسیر بی‌عفتی و بی‌حرمتی گام بردارد.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال در ذکر مناسبت‌های هفته به شکست ننگین قرارداد تنباکو توسط میرزای شیرازی اشاره کرد و از زحمات ارزشمند علما و روحانیان که در راه اعتلای نظام اسلامی کوشیده‌اند و به ملکوت اعلا پیوسته‌اند، تقدیر می‌کنیم.

رشتبری به روز خانواده به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه منظم در تربیت فرزندان اشاره کرد و با تاکید بر دقت در انتخاب همسر و تشکیل خانواده نقش محوری خانواده را مهم ارزیابی کرد.

وی هفته جمعیت هلال‌احمر را نیز گرامی داشت و از زحمات ارزشمند امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در کمک به مصدومان در حوادث سیل، زلزله و... تقدیر کرد.

رشتبری امدادگران را فرشتگان نجات‌بخش در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم معرفی کرد و از اهالی خواست در قدردانی و شکرگزاری از این نعمت عظیم پیشگام شوند.

وی همچنین به برگزاری جشنواره هفته فرهنگ رضوی در خلخال اشاره کرد و گفت: مردم ایران باید افتخار کنند که از نعمت ائمه اطهار حضرت امام رضا (ع) و بارگاه متعالیش در مشهد مقدس پذیرای ایرانیان و عاشقان تشیع هستند.

این مسئول در ادامه به راهبرد کلان اقتصاد کشور توسط دولت و مسئولان و تحقق شعار سال را یادآور شد و افزود: نامگذاری مناسب سال از سوی رهبر معظم انقلاب یک انقلاب اقتصادی را برای کشورمان به دنبال می‌آورد و ما با تکیه بر تعهد و تخصص جوانان ایرانی در این زمینه نیز اعتلای روزافزون می‌یابیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول