اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

به مطالبات معقول خبرنگاران رسیدگی می‎شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به مطالبات معقول خبرنگاران رسیدگی می‎شود.

به مطالبات معقول خبرنگاران رسیدگی می‎شود

سیدمحمد حسینی که برای شرکت در اختتامیه نخستین همایش ملی حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی به استان گلستان سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: خبرنگاران از اقشار زحمتکش جامعه هستند و به مطالبات معقول و منطقی آنها رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت کار خبر و رسانه و با عنایت به زحماتی که خبرنگاران خبرگزاری‎ها، صدا و سیما و مطبوعات ملی و محلی در بحث اطلاع‎رسانی متحمل می‎شوند سعی ما بر این است به شکلی هدفمند و اصولی مطالبات معقولانه خبرنگاران را پیگیری و به آن رسیدگی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: بحث بیمه خبرنگاران هم از سوی همکاران ما در وزارتخانه و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‎ها به صورت جدی پیگیری می‎شود تا خبرنگاران باسابقه و شناسنامه‎دار بتوانند از خدمات بیمه بهره‎مند بشوند، ضمن اینکه در حال حاضر هم تعداد بسیاری از خبرنگاران از خدمات بیمه بهره‎مند هستند.

حسینی اضافه کرد: خبرنگارانی که فعالیت مستمر و سازنده دارند سازمان‎دهی خواهند شد تا در آموزش‎های مربوط به خبرنگاری شرکت کنند و از خدمات مربوطه هم بهره‎مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هم در این مصاحبه با اشاره به فعالیت قوی و مستمر واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان گلستان و انجمن صنفی روزنامه‎نگاران استان گلستان بیان داشت: برنامه‎های خوب و سازنده‎ای در بخش آموزشی و خدمات‎رسانی برای خبرنگاران استان داریم که با همکاری این سه گروه پیگیری و سازماندهی می‎شود.

غلامرضا منتظری متذکر شد: خبرنگارانی که شناسنامه‎دار نیستند یا قصد دارند از خدمات بیمه بهره‎مند شوند می‎توانند با مراجعه به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت‎نام خود، دریافت کارت خبرنگاری و استفاده از خدمات بیمه خبرنگاران بر اساس مقررات و دستورالعمل‎های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول