اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرنگاران برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورت درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی می‌شوند.

خبرنگاران برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی می‌شوند

محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در صورت تشکیل تعاونی‌های مسکن از سوی خبرنگاران این قشر می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با طراحی سایت سامان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران واقعی شناسایی شده‌اند، افزود: ثبت اطلاعات خبرنگاران در این سایت موجب شده است تا خبرنگاران واقعی شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای این قشر صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: خبرنگاران با ثبت اطلاعات خود در این سامانه از خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در صورت درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی خبرنگاران برای دریافت تسهیلات مسکن این افراد به وزارت معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند با تشکیل تعاونی نسبت به خانه‌دار شدن خود اقدام کنند.

ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دریافت فرانشیز 10 درصدی در مراکز خدمات درمانی و تامین اجتماعی از خبرنگاران تصریح کرد: این موضوع بررسی می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول