اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال منطقه سه مازندران خبر داد

تیم ملی فوتبال نوجوانان در تنکابن اردو می‌زنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال منطقه سه مازندران گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به میزبانی هیئت فوتبال منطقه سه مازندران دو روز در تنکابن اردو می‌زند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان در تنکابن اردو می‌زنند

اسحاق شریعتی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: در بحث ارتباط مستمر کاری با هیئت فوتبال استان و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور یک اردوی دو روزه در منطقه دوهزار تنکابن طی روزهای اول و دوم تیرماه سال‌ جاری برگزار می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای استقرار و محل تمرین این تیم صورت پذیرفته و با امکاناتی که در اختیار داشتیم شرایط این اردو برای برگزاری مهیاست.

رئیس هیئت فوتبال منطقه سه مازندران اظهار داشت: شهرستان تنکابن و هیئت فوتبال آن طی دو مرحله میزبانی مسابقات فوتسال کشوری را از 20 تیرماه تا 26 همین ماه  برعهده خواهد داشت.

شریعتی ادامه داد: تنکابن همچنین میزبانی مسابقات فوتسال بانوان را نیز اواخر تیر ماه سال جاری برعهده دارد که تاریخ دقیق آن در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی از برگزاری دو جلسه هیئت فوتبال منطقه سه خبر داد که یکی از این جلسات درباره هماهنگی‌های لازم کمیته‌های این هیئت با حضور مسئولان آن در این منطقه و دیگری برنامه‌ریزی درباره کمیته فرهنگی فوتبال منطقه سه بوده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول