اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت وگو با فارس:

نعمت ولایت در تحولات جاری است / شخصیت‌ها مراقب باشند از قطار انقلاب جا نمانند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به تهدیدات دشمن گفت: تا زمانی که مردم و مسئولان پشت سر رهبری نظام حرکت کنند، هیچ آسیبی متوجه این کشور نخواهد بود زیرا نعمت ولایت در تحولات جاری است.

نعمت ولایت در تحولات جاری است / شخصیت‌ها مراقب باشند از قطار انقلاب جا نمانند

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام اظهار داشت: شب گذشته یک بار دیگر شاهد بودیم که نعمت ولایت تا چه میزان در تحولات جاری جامعه اثر دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در مقایسه با بسیاری از انقلاب‌ها و حرکاتی که در طول تاریخ رخ داده توانسته خود را در مسیر اصلی حفظ کند و این جز با نعمت ولایت فقیه میسر نشده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز اگر مردم انقلابی در سراسر دنیا از یک رهبری الهی که بر قلوب مردم حکومت می‌کند، برخوردار بودند، اینطور گرفتار توطئه‌های شیاطین عالم نمی‌شدند.

وی گفت: بی‌نظیر بودن مقام ولایت در کشور اسلامی ما به برکت راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب بارها به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ثابت شده است.

حاجی‌صادقی عنوان کرد: نکته‌ای که در صحبت‌های مقام معظم رهبری بسیار پراهمیت بود، امید دادن به مسئولان بود که با توجه به واقعیت‌های امروز جهان صورت گرفت.

وی ابراز داشت: ایشان مسئولان نظام را به ادامه دادن این راه تا رسیدن به پیروزی نهایی تشویق کردند که این موضوع همواره موجب تقویت اراده مسئولان در مقابله با مشکلات بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به واقع‌نگری در عین آرمان‌گرایی اظهار داشت: در دیدن واقعیت‌ها باید ضمن نقاط ضعف و تهدیدها، به نقاط قوت نیز توجه کرد و توانمندی‌های کشور را برای تصمیم‌گیری‌ها در نظر گرفت.

وی ادامه داد: امروز استکبار و آمریکا نسبت به هر برهه زمانی دیگری بسیار عقب‌گرد داشته و این موضوع در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است.

حاجی‌صادقی افزود: دشمنان ما امروز مجبور به عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های ملت ایران شدند و این به برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حفظ وحدت میان مسئولان ابراز داشت: شرایط دنیای امروز ایجاب می‌کند که ملت ایران مانند صفی مستحکم در برابر تهدیدات بایستد و در این شرایط وارد کردن خدشه به این وحدت یک خیانت بزرگ محسوب می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از سنت‌های خداوند این است که ملت اگر قدرشناس نعمتی باشند، خدا آن فرصت را برای آنان استمرار می‌بخشد و اگر فرصت‌شناس نبوده و فرصت‌سوز شوند، عذاب خداوند در کمین آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام سابقه نداشته که نظام ولایی اسلام سه دهه استمرار داشته باشد ادامه داد: وجود این نعمت اقتضا می‌کند که خودبینی‌ها و خودمحوری‌ها را کنار گذاشته و برای انقلاب همه چیز را فدا کنیم.

حاجی‌صادقی تفاوت رهبر نظام اسلامی را با دیگر رهبرها در دعوت به سوی خدا در مقابل دعوت به سوی خود دانست و خاطر نشان کرد: لازمه شکر این نعمت بزرگ این است که ولایت‌محوری را در خود تقویت کرده و خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم.

وی عنوان داشت: امروز مردم و مسئولان نظام امتحان سنگینی را از سر می‌گذرانند و خداوند می‌خواهد قابلیت ما در زمینه‌سازی برای ظهور را بسنجد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: این انقلاب از آغاز زمینه‌ساز ظهور بوده و بر این پیمان خواهد ماند و در این میان اگر کسی از این قافله جا بماند، خود زیان کرده است.

وی گفت: انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد و شخصیت‌ها باید مراقب خود باشند که از این قطار جا نمانند.

حاجی‌صادقی با اشاره به تهدیدات دشمن اظهار داشت: تا زمانی که مردم و مسئولان پشت سر رهبری نظام حرکت کنند، هیچ آسیبی متوجه این کشور نخواهد بود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول