اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار سمنان تاکید کرد

استفاده از همه بسترهای تبلیغاتی در طرح‏های مهر ماندگار سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان بر لزوم استفاده از همه بسترها و امکانات تبلیغاتی در اطلاع‏رسانی از طرح‏های مهر ماندگار در استان تاکید کرد.

استفاده از همه بسترهای تبلیغاتی در طرح‏های مهر ماندگار سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در چهارمین جلسه کمیته اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان با حضور رئیس و دیگر اعضای کمیته از دستگاه‏های اجرایی مرتبط برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه روابط عمومی‏ها و اصحاب رسانه و مطبوعات در هفته دولت و انعکاس مناسب خدمات و دستاوردهای دولت خدمت‏گزار و بر ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی در زمینه طرح‌های مهر ماندگار تاکید کرد.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان افزود: طرح‏های مهر ماندگار از جمله طرح‏هایی است که اعتبارات آن مشخص شده و مقرر است تعدادی از آنها امسال و بقیه طرح‏ها در سال آینده افتتاح شوند، اولویت اصلی در اجرای طرح‏ها و پروژه‏های مهر ماندگار استان است.

وی همچنین از اعضای کمیته طرح‏های مهر ماندگار استان خواست از کلیه ظرفیت‏های روابط عمومی و اصحاب مطبوعات و رسانه‏ها جهت اطلاع‏رسانی مناسب استفاده کنند.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان با اشاره به بازدید بازرسان نهاد ریاست جمهوری از طرح‏های مهر ماندگار استان، ضمن تقدیر از دستگاه‏هایی که در زمینه اطلاع‏رسانی عملکرد مناسبی داشتند از دیگر دستگاه‏های مرتبط خواست تا نسبت به تبلیغات محیطی مناسب در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول