اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

57 پروژه مهر ماندگار در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه 57 پروژه‌ مهر ماندگار در بخش‌های صنعت، عمران، اقتصاد، کشاورزی و منابع آب داریم.

57 پروژه مهر ماندگار در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی طی گفتگویی اظهار کرد: در دولت دهم تحول عظیمی در بخش‌های مختلف و صنعتی استان انجام گرفته است.

هاشمی با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه‌های مهر ماندگار استان در تمامی بخش‌ها افزود: افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه مهر ماندگار استان در بخش صنعت از جمله طرح مهر ماندگار دولت است.

وی ضمن معرفی دو طرح صنعتی گفت: فناوران توسعه غرب با تولید عصاره گیاهان دارویی که محل اجرای آن در کرمانشاه و اشتغالزایی تعداد 25 نفر و طرح توسعه غرب کارتن با تولید ورق کارتن در شهر کرمانشاه و اشتغالزایی تعداد 25 نفر انجام گرفته است.

استاندار کرمانشاه از 57 پروژه‌ مهر ماندگار در استان خبر داد و افزود این پروژه‌ها در بخش‌های صنعت، عمران، اقتصاد، کشاورزی و منابع آب فعال هستند که بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا پایان فرصت باقی مانده دولت دهم است.

هاشمی همچنین تعداد پروژه‌های مهر ماندگار در بخش صنعت را 8 مورد عنوان کرد و گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم که بهره‌برداری سریع از این پروژه‌ها را آغاز و توسعه بیش از پیش و ایجاد اشتغال در استان را با جدیت پیگیر هستیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: 6 طرح صنعتی دردست اجرا از جمله طرح ایران خودرو کرمانشاه، بسته‌بندی بیستون تامین، ایلیاذرت سبز‌، پلیمر کرمانشاه و ورق هومان است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول