اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز خبر داد

احداث نخستین شهرک صنایع دستی در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: طرح احداث نخستین شهرک صنایع دستی در این استان به تصویب نهایی رسیده است.

احداث نخستین شهرک صنایع دستی در استان البرز

محمدرضا البرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیار بالایی است که برای رشد و توسعه استان باید از این قابلیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرهنگی و هنری استان صنایع دستی است که در این حوزه بخش‌های زیادی فعال بوده که در صورت حمایت دستاوردهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه اقتصادی برای استان خواهد داشت.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز افزود: در همین راستا طرحی از سوی نهادهای مرتبط و مسئول تحت عنوان احداث شهرک صنعتی صنایع دستی استان البرز که برای نخستین بار مطرح شده ارائه شد.

البرزی گفت: این طرح در جلسات و کارگروه‌های مختلف مورد ارزیابی و تحلیل و بررسی قرار گرفت و در نهایت کلیات طرح فوق به تصویب رسید و هم اکنون اقدامات لازم برای احداث نخستین شهرک صنایع دستی در البرز در دست انجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت نهایی شدن طرح فوق چه تاثیرهایی در رشد و توسعه استان البرز خواهد داشت؟ گفت: بخش‌های مهمی از این موضوع منتفع می‌شوند که مهم‌ترین آنها هنرمندان صنایع دستی و گردشگری استان است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز ادامه داد: با احداث نخستین شهرک صنایع دستی در البرز دستاوردهای خوبی به ویژه توسعه صنایع دستی، حمایت از هنرمندان فعال بخش خصوصی، افزایش ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و گردشگری به دست خواهد آمد.

البرزی متذکر شد: همچنین قرار است در حاشیه این شهرک، بازارچه‌های دائمی صنایع دستی نیز فعال شوند که این بازارچه‌ها ضمن جذب گردشگر داخلی و خارجی بازده‌های اقتصادی برای حوزه صنایع دستی نیز خواهد داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش و حمایت دستگاه‌ها و مسئولان مرتبط، هر چه سریع‌تر احداث نخستین شهرک صنایع دستی در استان البرز عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول