اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی آثار مرتبط با پیامبر در تبریز

هنرمندان صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: هنرمندان و فعالان رشته‌های صنایع‌دستی استان، همزمان با افتتاح نمایشگاهی از آثار صنایع‌دستی مرتبط با پیامبر اسلام در تبریز مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

هنرمندان صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی اظهار کرد: در این آیین با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی، از فعالان، نام‌آوران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: نفرات راه یافته به مرحله نهایی دریافت مهر اصالت یونسکو، شرکت‌کنندگان فعال در نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان برتر صنایع‌دستی و پیشکسوتان استان بخشی از برگزیدگان و تجلیل‌شوندگان این مراسم را تشکیل می‌دهند.

محمدی با اشاره به دیگر رویداد مربوط به هنرهای صنایع‌دستی استان یادآور شد: نمایشگاه آثار شاخص صنایع‌دستی هنرمندان آذربایجان‌شرقی، با موضوعات اسامی متبرکه الهی و ائمه و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در اعتراض به اهانت وارد شده به ساحت مقدس پیامبر در خانه پروین اعتصامی تبریز گشایش می‌یابد.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آثار شاخص تولید شده مرتبط با پیامبر اسلام از سوی هنرمندان استان، در رشته‌های خطاطی، تذهیب، منبت، معرق، کاشی‌های هفت رنگ و سفال در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان و مراجعه‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول