اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

پایان مرمت فاز نخست پل میربهاء‌الدین در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: فاز نخست مرمت پل میربهاء‌الدین در زنجان به پایان رسیده است.

پایان مرمت فاز نخست پل میربهاء‌الدین در زنجان

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فاز دوم مرمت پل میربهاء‌الدین در زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مرمت پل میربهاء‌الدین در دو فاز پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: فاز نخست آن شامل نورپردازی پل بود که به صورت کامل و به سبک جدید اجرا شده است.

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه پل میربهاء‌الدین بر روی رودخانه زنجانرود واقع شده است، اضافه کرد: این پل در دوره قاجار در زنجان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فازهای مختلف مرمتی در پل میربهاء‌الدین شهر زنجان اجرا شده است، یادآور شد: مرمت این پل در سال جاری جزو پروژه‌های مهم تعریف شده در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

ارجمند با بیان اینکه فاز دوم مرمت پل میربهاء‌الدین شامل عایق‌کاری عرشه و کف‌سازی آجری روی پل می‌شود، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

وی به اختصاص 250 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای مرمت پل میربهاء‌الدین در زنجان اشاره کرد و افزود: مرمت این پل تا پایان آبان‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول