اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری مشهد:

حمل و نقل بار شهری در مشهد ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از ساماندهی وضعیت حمل و نقل بار در این شهر خبر داد.

حمل و نقل بار شهری در مشهد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار کرد: این سازمان به‌ منظور ساماندهی و نظارت کامل و جامع بر حمل و نقل بار درون‌شهری فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تهیه آمار و اطلاعات در راستای ایجاد بانک اطلاعات حمل و نقل بار در مشهد را از برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: تعیین تعداد مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار درون‌شهری، تلاش در راستای نوسازی ناوگان فرسوده، اعمال ضوابط ایمنی، نظارت بر فعالیت شرکت‌ها و ناوگان حمل بار و صدور پروانه‌های اشتغال فعالیت و بهره‌برداری برای رانندگان از وظایف این سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد به برنامه‌ریزی برای خریدهای الکترونیکی در منزل و محل کار و تحویل سریع، ایمن و مناسب کالا به شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: این کار در راستای کاهش تقاضای سفر و به‌ طور کلی مکانیزه کردن مدیریت حمل و نقل بار صورت می‌گیرد.

علوی شناسایی و ساماندهی همه شاغلان ناوگان حمل و نقل بار، ارتقای خدمات، ایجاد پایانه‌ها، باراندازها و توقفگاه‌های شهری، تعیین مسیرهای مجاز و محدودیت‌های زمانی را از برنامه‌های این سازمان برشمرد.

وی با اشاره به رشد روزافزون جمعیت و تقاضای سفر تاثیرات متقابل جابه‌جایی بار و مسافر نسبت به هم و تاثیرات این جابه‌جایی در توسعه اقتصادی و شکوفایی ظرفیت‌های بالقوه شهرها یادآور شد: تاثیر حمل و نقل بر قیمت تمام شده کالا، ایمنی ترافیک و کیفیت ترافیکی شبکه معابر را نمی‌توان نادیده گرفت.

انتهای پیام/70002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول