اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف:

تعطیلی امر به معروف زمینه‌ساز حاکمیت اشرار بر جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود اشرار و افراد بد بر جامعه حاکم می‌شوند.

تعطیلی امر به معروف زمینه‌ساز حاکمیت اشرار بر جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام علی رنجبر پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه آیات قرآنی و روایات فراوانی در مورد فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم، اظهار داشت: تکلیف ما در مورد اجرای این فریضه این است که به طور مستمر پیگیر احیای فریضه واجب باشیم.

وی افزود: اگر منکر و گناه در جامعه زیاد شود گرفتاری مردم افزایش می‌یابد و دعاهای جامعه مستجاب نمی‌شود.

مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با طرح این سئوال که رسالت و تکلیف حکومت اسلامی در قبال اجرای امر به معروف و نهی از منکر چیست؟ تصریح کرد: با توجه به تشکیل حکومت دینی اگر در جامعه منکراتی مشاهده شود اول امر به معروف می‌کنیم و در درجه دوم اگر لازم شد برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز واجب است و بر مردم لازم است که این فریضه را بیاموزند و در جامعه اجرا کنند.

رنجبر در ادامه خاطرنشان کرد: سه شهر استان در اجرای فریضه معروفات نمونه هستند و همه شهرها و روستاها با محوریت تذکر لسانی امر به معروف را انجام دهند.

مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد: در ستاد امر به معروف تکلیف داریم که برای مقابله با منکرات و نهادینه شدن معروفات فرهنگسازی کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان در سطح گسترده‌ای با استفاده از رسانه‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت تبلیغات ضد دینی انجام می‌دهند.

رنجبر اضافه کرد: با توجه به فعالیت گسترده ضد دینی دشمن که جنگ رسانه‌ای راه انداختند ما هم باید با همکاری و تعامل یکدیگر از راه دین به جنگ آنها برویم.

وی یادآور شد: پنج استان در کشور از استان‌های برتر در اجرای فریضه معروفات هستند که همدان هم جزو آنها است و شخصیت‌های بزرگی در استان همدان مانند نماینده ولی فقیه در استان در زمینه اجرای فریضه معروفات عملکرد خوبی دارند.

همچنین در ادامه حکم دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان به سردار غلامعلی ابوحمزه اهدا شد و سردار عبدالرضا آزادی از این سمت تودیع شد.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول