اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ:

کوهرنگ قطب گردشگری کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: شهرستان کوهرنگ یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور است.

کوهرنگ قطب گردشگری کشور است

یدالله خالدی در حاشیه بازدید از ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شهرستان کوهرنگ یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور است، این شهرستان مکانی چهارفصل برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد گفت: در زمینه گردشگری وجود دهکده سلامت در حومه شهر چلگرد، منطقه نمونه گردشگری بازفت در این شهرستان در حال اجرا هستند و همچنین بزرگ‌ترین تله‌کابین کشور به زودی در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

خالدی وجود برف را زمینه مناسبی برای جذب گردشگران به استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ دانست و از مردم شریف این استان و سایر استان‌های کشور خواست که برای بازدید از ششمین برف آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ سفر کنند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری برگزاری این جشنواره را نشانه صلابت، غرور، غیرت، تفکر و اندیشه اسلامی جوانان ایران زمین برشمرد و گفت: جوانان امروز همان جوانانی هستند که با دست‌های خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و افتخار آفریدند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین پدیده عصر با تأثیرگذاری در مناسبات بین‌المللی، اثرات قابل تأملی برجای گذاشته که حاصل اتحاد و همدلی آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بوده و در سایه ایمان و توکل خدا به دست آمده و از اعجاز انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌رود که در پرتو آن نهضت بیداری اسلامی را در جای جای کره خاکی شاهد هستیم.

ششمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 16 تا 19 در سایت قاسم آباد از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68005/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول