اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادبود سردار شهید شاطری

دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان سمنان یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری و شهدای هنرمند استان سمنان برگزار می‌شود.

دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های بسیج با نام شهدا به منظور گرامیداشت مقام شامخ آنان و یادآور ایثارگری‌ها و جان‏فشانی‌های آنان است.

محمد نوروزیان گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، شهادت هنر مردان خداست و شهدا نیز با گام برداشتن در مسیر خدا که مسیر حق و عدالت بوده، بالاترین هنر که شهادت است را نصیب خود کردند و این باید برای ما چراغ راهنما باشد.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان در شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناسایی و انسجام هنرمندان تجسمی استان در رشته‌های سفال‌، گرافیک، خوشنویسی، هنرهای دستی، نقاشی و ... است.

نوروزیان تصریح کرد: در این راستا، بانک اطلاعات نسبتاً خوبی از هنرمندان تجسمی استان سمنان در رشته‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به اینکه حدود 120 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، عنوان کرد: در رشته‌های سفال، معرق، منبت، نقاشی، گرافیک و خوشنویسی 80 اثر در مرحله اول انتخاب شد و به بخش داوری راه یافت که این آثار در نمایشگاهی در معرض دید هنرمندان استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان سمنان در دو بخش شامل نمایشگاه آثار منتخب و برگزاری کارگاه و مراسم اختتامیه برپا می‏شود.

نوروزیان ادامه داد: برپایی نمایشگاه در نگارخانه سیمرغ فرهنگ‏سرای کومش سمنان و کارگاه آموزشی و مراسم اختتامیه نیز 20 اسفندماه در سالن حکیم الهی فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از همه هنرمندان به ویژه هنرمندان تجسمی برای حضور در جشنواره و بازدید از نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول