اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار منوجان

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری منوجان مشخص شدند

اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان منوجان انتخاب شدند.

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری منوجان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری، فرماندار منوجان بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه امر بسیار بزرگ و مهم انتخابات، باید تمام مقدمات برگزاری آن را فراهم کنیم.

وی انتخابات را یک امانت بزرگ و مجریان آن را امانتدار خواند و افزود: باید هیئت اجرایی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت و همچنین جهت‌گیری خود را در انتخابات مشخص کنند.

تشکری با بیان اینکه این مردم هستند که اعلام نظر می‌کنند، تصریح کرد: مجریان انتخابات قانوناً و شرعاً در نظر مردم حق دخالت و اعمال نظر ندارند، اگر مردم درست انتخاب کنند و انتخابات صحیح برگزار شود، سرانجام حاکمیت صالحان به جامعه است و احکام الهی در سرزمین جاری و ساری می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز تنها هدف از راه‌اندازی جنگ اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی که توسط دشمن رخ داده است، اجرا نشدن احکام دین خدا در این کشور اسلامی است، اما اطمینان داشته باشند که هرگز به اهداف شوم و پلید خود دست نمی‌یابند.

تشکری عنوان کرد: ایستادگی و پایداری در انتخابات، به دست آوردن اعتماد عمومی برای برگزاری انتخاباتی سالم و استقرار احکام الهی باید از جمله اهداف مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باشد.

فرماندار منوجان، اجرای صحیح انتخابات را عبادت و سعادت دانست و گفت: ما در شرایط برتر در مقابل دشمن قرار داریم، بنابراین این دوره از انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و بیانگر رشد فرهنگ و شعور سیاسی آنان است.

تشکری، انتخابات را بزرگترین مظهر اقتدار ملی با مشارکت گسترده مردم خواند و بیان داشت: انتخابات، انتخاب عقل و عشق برای ماندگاری در این جهان پرآشوب و تلاش برای ساختن فردایی بهتر و کشوری نمونه و الگو است.

وی، مهم‌ترین شاخص مردمی بودن حکومت را مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد و اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه کرده، اقتدار حکام را افزایش داده، دولت را تضمین و در نهایت پایه‌های انقلاب را محکم می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان جلسه هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان منوجان پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و چهار نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/80006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول