اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای کوهبنان خبر داد

بررسی 7 هزار درخواست مردمی در شورای شهر کوهبنان

رئیس شورای اسلامی شهر کوهبنان گفت: در چند سال گذشته بیش از 7 هزار درخواست و استشهادیه مردمی را بررسی و برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان بیش از 200 جلسه رسمی تشکیل شد.

بررسی 7 هزار درخواست مردمی در شورای شهر کوهبنان

مهدی شفیعی امروز در حاشیه تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: وجه تسمیـه کوهبنان بر طبق روایات مختلف، عده‌ای بر این عقیده هستند که وجود درختان فراوان بنه در این منطقه موجب شده تـا آن را «کوه بنه» و در گذر زمان کوهبنان بنامند و در این شهرستان بیش از 250 اثر تاریخی متنوع وجود دارد.

شفیعی افزود: از جمله این آثار سلسله آسیاب‌ها، برج‌ها، قلعه‌ها، حمام‌ها ، آب‌انبارها، سنگ نوشته تاریخی، خانه‌های صخره‌ای، آکواریــوم طبیعی، خانقاه و ... است که همه نشان از تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کوهبنان عنوان کرد: شهرداری کوهبنان در سال 1342 تاسیس شد و در این پنج دهه گذشته چهره زیادی از شهرداران توانمند و کاردان را به خود دیده که در نخستین سال تاسیس سلیمان قطبی به عنوان نخستین شهردار پا به شهرداری کوهبنان گذاشت.

شفیعی تصریح کرد: پس از وی همه شهرداران در راستای بهسازی و زیباسازی شهر، بهبود معابر و توسعه فضاهای سبز شهر و ... تلاش کردند.

وی بیان داشت: آذر ماه 85 انتخابات دوره سوم شوراها برگزار شد و بیشتر از چهار ماه طول کشید تا کار خود را آغاز کردیم، اما در این فاصله نماینده مردم بودیم و نامه نگاری را آغاز و تا پایان کار بیش از 585 نامه به مسئولان کشور و استان برای رفع و پیگیری مشکلات مردم شهرستان ارسال کردیم.

شفیعی گفت: در چند سال گذشته بیش از 7 هزار درخواست و استشهادیه مردمی را بررسی و برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان بیش از 200 جلسه رسمی و تعداد زیادی جلسه غیررسمی با مسئولان ارگان‌ها و نهادهای مختلف داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر کوهبنان تاکید کرد: برای تمام مشکلات شهرستان و درخواست‌های مردمی به مسئولان نامه نوشتیم و در مواردی همچون افتتاح شعب بانک‌ها، حل مشکلات دانشگاه پیام نور و تامین اعتبار اولیه، ساخت تالار پارسیان، تسریع در تامین برق، آب و گاز شهرک امام رضا (ع) و رفع مشکلات شهرک محله جوانان، پیگیری احداث جاده گزوئیه، احداث جاده کیانشهــر بــه زرند با پیگیری فرماندار به نتیجه رسیدیم.

انتهای پیام/80012/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول