اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان صبا به دنبال سرمربی جدید

گزینه‌های هدایت صبا به صف شدند

مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دارند.

گزینه‌های هدایت صبا به صف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که به سبب کسب نتایج ضعیف و دور از پیش‌بینی مسئولان باشگاه صبا در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جدایی سرمربی فعلی تیم صبای قم از این تیم قطعی به نظر می‌رسد، مدیران این باشگاه این روزها به صورت جدی در اندیشه تقویت صبا هستند.

حضور صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر با سرمربی جدید

بر هیچ کس پوشیده نیست که صبای قم نتوانسته است هم انتظارات مدیران باشگاه و هم توقع طرفداران خود را در نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برآورده کند به همین دلیل این روزها بحث تغییرات در کادر فنی این تیم بسیار مطرح است و گویا قرار شده به‌زودی این تغییرات اعمال شود.

جدایی سرمربی فعلی صبای قم به دلیل برآورده نکردن اهداف پیش‌بینی شده باشگاه صبا از این تیم قطعی شده است و بدین ترتیب صبای قم بعد از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با تیم سایپای البرز که به هفتمین شکست این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر انجامید، قصد دارد از نیم فصل دوم لیگ سیزدهم با یک مربی دیگر وارد رقابت‌های حساس و نفس‌گیر با رقبای لیگ برتری شود.

مذاکره هیئت مدیره صبا با گزینه‌های مورد نظر

هیئت مدیره باشگاه صبای قم در شرایط فعلی با چند مربی مورد نظر در حال مذاکره است و بعد از توافق نهایی، احتمالاً تا یکی 2 روز آینده تصمیم خود را اعلام خواهد کرد ولی آن‌ها در حال حاضر ترجیح می‌دهند نسبت به معرفی مربی جدید اظهار نظری نکنند تا تغییرات در صبای قم در کمال آرامش انجام شود.

با این‌که در روزهای اخیر نام‌های مختلفی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم فوتبال صبای قم در ادامه سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مطرح بوده اما خبر آنچنان دقیقی از باشگاه صبا اطلاع‌رسانی نشده است.

حتی پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم هنوز از حمایت پر و پا قرص این باشگاه از سرمربی قبلی این تیم خبر می‌دهد، خبری که به نظر می‌رسد آن‌ها باید تا 24 ساعت یا 48 ساعت آینده و شاید هم زودتر آن را اصلاح کنند زیرا صبا قرار است روز جمعه این هفته راهی اردوی آماده‌سازی در جزیره کیش شود و طبیعتاً بدون سرمربی جدید خود راهی این اردو نخواهد شد.

کاهش شانس حضور مربی خارجی در کادر فنی صبای قم

البته از باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خبر می‌رسد که سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، قطعاً از بین گزینه‌های داخلی معرفی خواهد شد و به همین خاطر به هیچ عنوان نمی‌توان انتظار داشت مربی خارجی در راس کادر فنی صبای قم قرار بگیرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم قطعاً از بین گزینه‌های داخلی خواهد بود زیرا در حال حاضر نه زمان کافی و نه شناختی لازم از گزینه‌های خارجی وجود ندارد و نه مسئولان صبای قم می‌توانند به جذب مربی مطرحی از خارج کشور فکر کنند.

در نهایت این‌که می‌توان به مدیران باشگاه صبا حق داد که نسبت به آینده این تیم نگران باشند چراکه صبای قم فاصله‌ای هفت امتیازی با آخرین تیم جدول یعنی مس کرمان و اختلافی سه امتیازی با تیم‌های بالاتر از آن یعنی فجر سپاسی شیراز و راه‌آهن سورینت دارد و غفلت از آنچه که اکنون بر سر صبا آمده، ممکن است در آینده بیش از این مسئولان باشگاه صبا را پشیمان کند.

انتهای پیام/78002/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول