اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه زرند تأکید کرد:

راه‌اندازی حلقه‌های صالحین بهترین راه مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه شهرستان زرند گفت: راه‌اندازی حلقه‌های طرح صالحین در تمام رده‌های مقاومت و در سنین مختلف بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

راه‌اندازی حلقه‌های صالحین بهترین راه مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه زرند، حجت‌الاسلام علی نیکویی در همایش فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی سپاه زرند اظهار داشت: راه‌اندازی حلقه‌های طرح صالحین و ورود در گروه صالحان مهم است، زیرا برخی زمان‌ها عمل و کار صالح است، اما خود شخص از نظر نفسانی صالح نیست.
وی افزود: انسان باید ابتدا خودش را از لحاظ نفسانی صالح کند و هر فرد خودسازی کرد، می‌تواند دگرسازی کند، اما یک انسان ناصالح نمی‌تواند دنبال تربیت و خودسازی دیگران باشد.
نیکویی تصریح کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و با انواع رسانه‌های ارتباط جمعی مانند ماهواره، شبکه‌های مجازی، موبایل و دیگر رسانه‌ها در بین دانش‌آموزان وارد شده است و قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که دانش‌آموزان را از تحصیل و تذهیب که در پیش دارند، منصرف کند و راه‌اندازی حلقه‌های طرح صالحین در تمام رده‌های مقاومت و در سنین مختلف بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.
مسئول طرح صالحین با اشاره به چگونگی راه‌اندازی حلقه‌های طرح صالحین بیان داشت: باید جهاد گونه در امر تعلیم و تربیت قدم برداریم.
گردهمایی کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه زرند با حضور حجت‌الاسلام جعفری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند و کارکنان پایور و وظیفه این ناحیه برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد جعفری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند در این مراسم گفت: نیت انسان در انجام اعمال بسیار مهم است و آنچه به اعمال ارزش می‌دهد، نیت خالصانه است.
وی اظهار داشت: در قرآن دو نمونه از نیت خالصانه و خدایی و نیت غیرخدایی از دو حشره نام برده شده، یکی زنبور عسل که به فرمان خدا و برای اجابت دستور خدا اقدام به ساخت خانه کرد و نتیجه آن عسلی شد که شفا برای مردم است و حشره دوم عنکبوت است که خودش برای خود خانه‌ای ساخت که به تعبیر قرآن بدترین خانه‌هاست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول