اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن البرز:

هیچ مسکن مهری بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از واحدهای مسکن مهری که با همکاری بنیاد مسکن در استان البرز احداث می‌شود، بدون امکانات خدمات شهری تحویل مردم نمی‌شود.

هیچ مسکن مهری بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

علی رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی مسکن مهر از جمله اولویت‌های اصلی دولت است که شخص رئیس جمهوری نیز تأکید ویژه‌ای در اجرای صحیح آن دارد.

وی تصریح کرد: این طرح برای رفع یکی از مهم‌ترین‌ مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم اجرا می‌شود و خوش‌بختانه توانسته است که بخش مهمی از نیازهای جامعه به ویژه اقشار کم‌درآمد را برطرف کند.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می‌شود برخی از واحدهای مسکن مهر بدون امکانات خدمات شهری مانند آب، برق و گاز تحویل داده شده است؟‌ گفت: این شایعه در مورد واحدهایی که با نظارت بنیاد مسکن در استان البرز احداث شده و می‌شود صحت ندارد.

رحیمی‌زاده متذکر شد: از ابتدا تأکید کردم که هیچ واحد مسکن مهری که فاقد این امکانات ضروری باشد به مردم تحویل داده نخواهد شد، حتی اگر روند تحویل خانه‌ها چند سال طول بکشد.

* احداث 9 هزار و 936 واحد مسکن مهر زیر نظر بنیاد مسکن البرز

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه در حال حاضر چه تعداد واحد مسکن مهر توسط اداره‌کل بنیاد مسکن البرز در دست احداث است؟ گفت: سه پروژه بزرگ ما در حال احداث است و دو پروژه دیگر را طی همین هفته کلید زدیم.

رحیمی‌زاده ادامه داد: نخستین پروژه احداث هزار و 692 واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن است که بیش از 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه دوم مربوط به احداث 2 هزار و 880 واحد دیگر است که عملیات اجرایی آن بیش از 83 درصد دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز، پروژه سومی که در دست اجرا بوده و حدود 40 درصد رشد فیزیکی دارد، مربوط به ساخت 464 واحد مسکن مهر است.

رحیمی‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌چنین در این هفته دو پروژه بزرگ دیگر را که در مجموع 3 هزار و 900 واحد مسکن مهر را دربر می‌گیرد، کلید زده‌ایم که در مرحله تجهیز کارگاه است.

* نهایی شدن یک هزار واحد مسکن مهر خودمالک در البرز

وی متذکر شد: هم‌چنین یک هزار واحد مسکن مهر دیگر با نظارت بنیاد مسکن به صورت خودمالک در استان البرز در حال ساخت بوده که مراحل اجرایی آن در حال نهایی شدن است.

رحیمی‌زاده در پایان تأکید کرد: بار دیگر به مردم وعده‌ می‌دهیم که آن دسته از واحدهای مسکن مهری که با نظارت بنیاد مسکن در استان البرز در حال احداث است، بدون امکانات و خدمات شهری مانند آب، برق، گاز به مالکان تحویل نهایی نخواهد شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول