اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

اصلاح ساختار باشگاه‌های فوتبال زنجان از ضروریات است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اصلاحات انجام شده در ساختار هیئت فوتبال استان منطبق با طرح آسیا ویژن گفت: باشگاه‌ها هم باید نسبت به اصلاح ساختار خود اقدام کنند.

اصلاح ساختار باشگاه‌های فوتبال زنجان از ضروریات است

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اذعان به وجود اختلافات و مشکلاتی در بین اهالی فوتبال استان زنجان اظهار داشت: این مشکلات اغلب از طرف کسانی به وجود آمده است که از دایره مدیریت خارج شده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه درهای هیئت فوتبال استان زنجان همیشه به روی اهالی فوتبال استان باز است، تصریح کرد: مدیریت فوتبال استان همیشه آماده بهره‌گیری از نظرات دلسوزان است.

وی بر لزوم کنکاش در مورد گفته‌های افراد تاکید کرد و گفت: برخی گفته‌ها درباره نقطه تاریک بودن فوتبال برای ورزش استان زنجان باید برای اهالی آن باز شود.

اصفهانیان با اذعان وجود مشکل در باشگاه‌های فوتبال استان زنجان افزود: باید متوجه بود که این مشکلات در حیطه اختیارات هیئت فوتبال نیست.

وی به تغییرات صورت گرفته در ساختار هیئت فوتبال استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 21 نفر در هیئت فوتبال مشغول به کار هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان مستقل‌شدن کمیته‌های هیئت را از جمله نقاط مثبت تثبیت شده برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر کمیته‌های داروی، انضباطی، مربیان و آموزشی به صورت مستقل کار می‌کنند.

وی با اشاره به ورود استان زنجان به طرح آسیا ویژن گفت: ورود به طرح آسیا ویژن می‌تواند به پیشرفت فوتبال استان کمک کند.

اصفهانیان بر لزوم تغییر در ساختار باشگاه‌ها تاکید و اضافه کرد: باشگاه‌ها در آینده باید اعضای هیئت مدیره مشخص، ترازنامه مالی و دیگر شرایط لازم برای حضور استان در طرح آسیا ویژن را رعایت کنند.

وی رعایت ابتدایی‌ترین اصول باشگاه‌‌داری را از خواسته‌های هیئت فوتبال استان اعلام کرد و افزود: یادمان باشد در برخی مواقع هیئت فوتبال قادر به برقراری ارتباط با باشگاه نیست، چون برخی باشگاه‌ها نمابر و یک مکان مشخص ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به انتقادات مطرح شده در مورد عدم موفقیت باشگاه‌های استان زنجان و سقوط آنها از لیگ‌ها تاکید کرد: هیئت فوتبال مسئولیتی در قبال صعود و سقوط باشگاه‌ها ندارد.

وی تاکید کرد: وظیفه هیئت فوتبال فراهم‌کردن زمینه برگزاری مسابقات فوتبال در محیطی امن در قبال باشگاه‌ها است.

اصفهانیان هدف از تیم‌داری انجام شده در شهرداری را در چند سال گذشته، کمک به فوتبال عنوان کرد و گفت: این تیم به زیر چتر حمایت شهرداری رفت، چون کسی از آن حمایت نمی‌کرد.

وی با قبول موفق‌نبودن شهرداری در تیم‌داری، دیر بسته‌شدن تیم و تفکر حاکم در مدیریت که اعضای هیئت مدیره را از داخل مجموعه انتخاب کرده بودند از جمله دلایل عدم موفقیت تیم شهرداری اعلام کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان اضافه کرد: هیئت فوتبال استان زنجان از تیم‌های رده‌های سنی مختلف و همچنین تیم‌های بانوان، حمایت و مسابقاتی هم برای آنها برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت فوتبال برای برگزاری لیگ برتر باشگاه‌ها به صورت رفت و برگشت ادامه داد: این مسابقات با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

اصفهانیان تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر امید و جوانان را شش تیم اعلام و تصریح کرد: هیئت فوتبال استان زنجان در تامین هزینه‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به قرارداد موجود درباره خرید یک تیم دسته دومی توسط مدیر تیم پرشان در صورت سقوط به دسته پایین‌تر و تحویل آن به استان زنجان گفت: این موضع از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان به صحبت‌های انجام شده با استانداری در مورد خرید یک تیم دسته یکی اشاره کرد و افزود: صحبت‌ در این مورد با تامین مبلغ مورد نیاز برای انجام اقدامات لازم در زمینه خرید تیم، دو مسئله جداگانه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول