اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز خبر داد

راه‌اندازی شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز از راه‌اندازی یک شعبه شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در این استان خبر داد.

راه‌اندازی شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در البرز

محمدرضا پوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با گسترش فعالیت‌های شهرنشینی در دنیای امروز، موضوعات جدیدی نیز مطرح و به طبع آن ممکن است اختلافات تازه‌ای ایجاد شود که در گذشته موضوعیت نداشته است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در دنیای امروز فعالیت در هر حوزه تخصصی‌تر شده و کمتر افرادی پیدا می‌شوند که در همه و یا چندین رشته دارای تخصص بوده و صاحب نظر باشند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز گفت: بنابراین اگر در این زمینه‌ها اختلافی میان مردم ایجاد شود، فردی که باید به اختلاف مورد نظر رسیدگی و میان آنها حکم کند، خود باید دارای تخصص باشد.

پوینده ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در حوزه گردشگری نیاز آن احساس می‌شود، نحوه رسیدگی به اختلافاتی است که در این حوزه میان افراد و فعالان گردشگری می‌شود و به این موارد باید فردی متخصص رسیدگی و در نهایت حکم صادر کند.

وی افزود: به همین دلیل با رایزنی‌های گسترده‌ای که با دستگاه‌ها قضایی داشتیم، این نیاز را به مسئولان ارشد قضایی استان منتقل و آنها نیز با درک صحیح شرایط آمادگی خود را برای همکاری و رفع این نقیصه اعلام کردند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز بیان داشت: بنابراین مقرر شد که یک شعبه شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در این استان تشکیل تا به اختلافات مربوطه به صورت تخصصی رسیدگی شود.

پوینده در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این شعبه فعالیت‌ خود را آغاز خواهد کرد، متذکر شد: اقدامات نخستین انجام شده و امیدواریم با تلاش مسئولان قضایی استان در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی و تحقق این مهم باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز نیز آماده همکاری و تعامل برای راه‌اندازی این شعبه تخصصی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول