اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

طرح توسعه ورزش کردستان تا آبان ماه تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح توسعه ورزش کردستان تا آبان ماه جاری و سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به استان خبر داد.

طرح توسعه ورزش کردستان تا آبان ماه تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی چهارشنبه‌شب در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان سنندج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: همواره توقعات بسیاری از حوزه گسترده و تأثیرگذار ورزش در جامعه می‌رود و نقش سازنده این حوزه تأثیرگذار در ارتقای جسمی و روانی افراد بر اهمیت آن افزوده است.

وی افزود: متأسفانه مسئله مدیریت در رشته‌های مختلف ورزشی در استان موروثی شده و زمانی هم اگر یک نفر بخواهد ایده‌ای نو و اندیشه‌ای تازه به این حوزه تزریق کند به او اجازه کار داده نمی‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: تا وقتی که این روند موروثی مدیریت بر هیئت‌های ورزشی در استان اصلاح نشود شاهد اختلافات هیئت‌های استانی به هیئت‌های شهرستانی خواهیم بود.

وی با انتقاد از حضور برخی مدیران اجرایی ناکارآمد در حوزه ورزش استان اظهار داشت: باید مدیران اجرایی که در رأس هیئت‌های ورزشی استان هستند و کارایی آنچنانی برای ارتقای فنی و تخصصی این هیئت‌ها را ندارند هرچه سریع‌تر از مدیریت این حوزه‌ها کنار گذاشته شوند چراکه این امر صدمات جبران‌ناپذیری را به حوزه ورزش استان وارد می‌کند.

مرادی اعلام کرد: با توجه به تلاش‌ها و رایزنی‌های مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی تا آبان‌ماه جاری سند توسعه ورزش کردستان تدوین خواهد شد و امید است همه هیئت‌های ورزشی و فعالان حوزه ورزش استان در تدوین این سند مشارکت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در پایان تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان خواهیم بود و بدون شک در جریان این سفر اعتبارات جهشی نیز به حوزه ورزش کردستان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول