اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

اختلافات هیئت‌ها مشکل اصلی ورزش در کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اختلاف بین هیئت‌های استانی و شهرستانی را مشکل اصلی ورزش در کردستان عنوان کرد.

اختلافات هیئت‌ها مشکل اصلی ورزش در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران چهارشنبه‌شب در نشست تخصصی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان سنندج با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در سنندج، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی استان با فدراسیون‌ها خیلی مشکل دارند و عدم ارتباط آنان با فدراسیون‌ها و نبود انسجام کافی در بدنه هیئت استانی با هیئت‌های شهرستانی مشکلات بسیاری را برای حوزه ورزش استان به وجود آورده است.

وی افزود: دغدغه‌ها در حوزه ورزش کردستان بسیار زیاد است و به تناسب جمعیت و دوری و نزدیکی با پایتخت این دغدغه از سوی مسئولان کشوری و اعتبارات اختصاصی آنان متغیر است.

تیشه‌گران افزود: در چند سال اخیر اعتبارات خوبی به حوزه ورزش استان اختصاص یافته است که متأسفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح و نبود هماهنگی و همدلی در بین هیئت‌های استانی و شهرستانی و اختلافات گسترده در بین رشته‌های مختلف ورزشی در استان این مهم مظلوم واقع شده است.

وی مدیریت اعتبارات تخصیصی به استان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه مدیریتی خویش برای فعالیت در ورزش کردستان نام برد و افزود: این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همه هیئت‌های ورزشی استان هشدار داد که از هرگونه اختلاف با هیئت‌های شهرستانی و ایجاد فضای گسستگی در هیئت‌های ورزشی پرهیز کنند.

تیشه‌گران افزود: در این مسیر با هیچ رئیس هیئتی تعارف نداریم و با جدیت افراد متخلف را از فعالیت ورزشی در امور اجرایی هیئت‌ها کنار خواهیم گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات بین هیئت‌های شهرستانی و استانی مشکل اصلی حوزه ورزش در کردستان بوده و این امر تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را تحت تأثیر قرار داده است لذا با تمام توان برای کاهش این اختلافات و رفع نظام‌مند آن گام خواهیم برداشت.

تیشه‌گران افزود: براساس قانون سالن‌های ورزشی به هیئت‌های استانی واگذار می‌شود و آنان موظفند که با برنامه‌ریزی درست و منطقی هیئت‌های شهرستانی را نیز از این مزایا بهره‌مند کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تا ده روز آینده اعتبارات جهشی در بین هیئت‌های ورزشی تقسیم خواهد شد و امید است طی دو ماه اخیر با تدوین سند توسعه ورزش کردستان و حضور وزیر ورزش و جوانان در استان شاهد ارتقای زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزشی در استان باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول