اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:

عزاداری زنجانی‌ها به عنوان الگو در حال تسری‌یافتن است

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: عزاداری و اجتماع بزرگ مردم زنجان در ایام محرم به عنوان یک الگو به سایر استان‌های کشور در حال تسری‌یافتن است.

عزاداری زنجانی‌ها به عنوان الگو در حال تسری‌یافتن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری در نشست هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی بیشتر بین اصحاب رسانه استانی و هیئت امنای حسینیه اعظم در برگزاری مراسم‌های ماه محرم عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینیه در سال گذشته، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاص اقتصادی و بین‌المللی می‌بایست این مراسم باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده و اشعار مطرح شده مداحان روح حماسی داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: سال گذشته 18 شبکه ملی و بین‌المللی عزاداری حسینیه اعظم را به صورت زنده پخش کردند.

مسئول هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان نیز در ادامه با تقدیر از تلاش‌های همکاران رسانه استانی در انعکاس مطلوب مراسم هشتم محرم گفت: امسال با توجه به اینکه مراسم در روز جمعه برگزار می‌شود، انتظار می‌رود مراسم با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.

جواد غم پرور گفت: انتظار داریم تا رسانه استانی قبل از مراسم هشتم محرم مثل سال‌های قبل فضاسازی لازم را برای حضور باشکوه مردم انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال در شب‌های محرم میهمانان کشوری و استانی در حسینیه اعظم برای سخنرانی حضور خواهند داشت، درخواست داشت تا با مشارکت صدا و سیما لوح فشرده‌ای حاوی فعالیت‌های دسته عزاداری حسینیه اعظم با زیرنویس عربی و انگلیسی تهیه شود.

انتهای پیام/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول