اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد

توزیع 1 میلیارد و 273 میلیون لیتر سوخت نیروگاهی در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: طی 10 ماه امسال، یک میلیارد و 273 میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

توزیع 1 میلیارد و 273 میلیون لیتر سوخت نیروگاهی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار داشت: مقدار نفت‌گاز مصرفی نیروگاه‌ها روزانه 4 میلیون و 243 هزار لیتر است و این مقدار معادل 150 محموله نفتکش جاده‌پیما است که توسط نفتکش‌های جاده‌ای و کشتی به استان حمل می‌شود.

وی میزان مصرف نفت‌گاز در سایر بخش‌ها از جمله کشاورزی، حمل و نقل، صنعت و معدن و غیره را در 10 ماه سال‌جاری 786 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: 62 درصد از مجموع نفت‌گاز مصرفی در سیستان و بلوچستان مربوط به نیروگاه‌ها است و تنها 38 درصد این فرآورده در سایر بخش‌ها مصرف می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اعلام اینکه در این مدت 660 میلیون لیتر بنزین و 220 میلیون لیتر نفت کوره در استان توزیع شده است بیان کرد: میزان 220 میلیون لیتر نفت سفید و 95 هزار تن گاز مایع نیز برای مصرف شهروندان استان عرضه شده است.

اعتصامی با اشاره به اینکه در این مدت به ترتیب پروازهای داخلی و خارجی 3 هزار و 146 و 191 فروند بوده است گفت: با تلاش کارکنان این شرکت سوخت پروازهای داخلی و خارجی به موقع تأمین می‌شود و تا کنون هیچ تأخیری در تأمین سوخت هواپیماها مشاهده نشده است.

وی میزان سوخت تحویلی به پروازهای داخلی را 16 میلیون لیتر اعلام کرد.

استان سیستان و بلوچستان به دلیل وسعت زیاد از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به دو منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است، منطقه زاهدان کار عرضه سوخت در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان را به عهده دارد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول