اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه زنجان:

راهیان نور موجب تقویت اعتقادی و دینی دانشجویان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه زنجان گفت: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب تقویت اعتقادی و دینی دانشجویان می‌شود.

راهیان نور موجب تقویت اعتقادی و دینی دانشجویان می‌شود

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه زنجان در قالب هفت اتوبوس در سال‌جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان در اسفند ماه سال‌جاری از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند، افزود: ثبت‌نام دانشجویان انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه زنجان از برنامه‌ریزی‌های دانشگاه زنجان برای اعزام دانشجویان به کربلای ایران خبر داد و افزود: دانشجویان به مدت هشت روز در این مناطق حضور دارند.

وی با اشاره به همکاری بسیج دانشجویی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

*راهیان نور عرصه آشنایی با ایثارگری‌ها است

طاهری با بیان اینکه اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در زندگی آنها تاثیر بسزایی دارد، افزود: دانشجویان با حضور در این مناطق از نزدیک با ایثارگری‌های شهیدان آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهیان نور به عنوان تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی از ویژگی خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان برگزار می‌شود، اما برخی از برنامه‌ها از جمله کاروان‌های راهیان نور از تاثیرگذاری بیشتری بهره‌مند است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه زنجان بازدهی مطلوب کاروان‌های راهیان نور را یادآور شد و گفت:‌ برگزاری این برنامه موجب تقویت اعتقادی و دینی دانشجویان می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کمیته ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: این کمیته به صورت تخصصی برنامه‌های ازدواج دانشجویی را بررسی می‌کند.

*افزایش آمار ازدواج دانشجویی ضروری است

طاهری بر ضرورت افزایش آمار ازدواج دانشجویی تاکید کرد و گفت: باید با امکانات موجود آمار ازدواج دانشجویی موفق افزایش یابد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات ازدواج دانشجویی دانشگاه ارتباط نزدیک را با والدین ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد:‌ برای رفع نگرانی دانشجویان اقدامات لازم انجام می‌شود.

طاهری از ثبت‌نام 150 زوج در ازدواج دانشجویی سال گذشته خبر داد و افزود: در سال‌جاری نیز 95 زوج ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/73003/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول