اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌‌الله کعبی:

دست‌هایی برای تضعیف اندیشه دفاع مقدس در کار است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مراقب انحراف فکری باشیم، دست‌هایی برای تضعیف اندیشه دفاع مقدس در کار است.

دست‌هایی برای تضعیف اندیشه دفاع مقدس در کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، آیت‌‌الله عباس کعبی در یادواره شهدای پاسدار و دو شهید گمنام فردوس با عنوان عرشیان بصیر اظهار کرد: امروز دست‌هایی در کار است تا حماسه دفاع مقدس را تحریک و انگیزه مقدس و خالصانه دفاع مقدس را تشکیک کنند.

وی افزود: اگر امروز رویش‌های دفاع مقدس را در نسل سوم و چهارم مشاهده می‌کنیم به سبب احیای نام شهیدان، راهیان نور و پرداختن به هنرهای دفاع مقدس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسان قم تصریح کرد: باید مبانی فکری و حقوقی دفاع مقدس را بدانیم و مراقب باشیم چرا که عده‌ای قصد دارند میراث جاودانه شهدا در دفاع مقدس را به تاراج ببرند.

کعبی نشاندن مقتدرانه پهباد‌های متجاوز آمریکایی توسط فرزندان ایران را، فتح‌الفتوح دیگر جوانان این مرز و بوم دانست و یادآور شد: امروز صدای اوباما و رژیم مستکبرانه آمریکا به عنوان شکست در جنگ سایبری مقابل فرزندان این مرز و بوم به هوا بلند شده است.

وی تحریم‌ها، فشارها، تهدیدها، فتنه‌گری‌ها، ایجاد اختلاف، تریبونی و علنی کردن اختلافات و تحریک برای بزرگ نمایی آشفتگی‌ها را نقش دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: سست کردن ایمان‌ها و اراده‌ها در دستور کار آمریکا و اسرائیل قرار دارد.                            

 

پیچ حرکت به جلو بر مبنای سبک زندگی اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پیچ حرکت به جلو بر مبنای سبک زندگی اسلامی است و زندگی اسلامی به معنای استحکام بنیان خانواده، کار و تولید، امید و شادابی، رحمت و محبت است.

کعبی تصریح کرد: پیام شهیدان ما این است که در مسیر زندگی نباید توقف و ایستایی داشته باشیم بلکه باید با سرعت به سوی قله‌های پیشرفت و موفقیت گام برداشت.

وی برگزاری یادواره شهدا را سبب تقوای دل‌ها، نورانیت، بصیرت و شناخت حق در پرتوی عرشیان شهید دانست و یادآور شد: یادواره شهدا، مصداق بارز احیای شهادت و بصیرت دینی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز ایران اسلامی را به قدرت برتر منطقه‌ای و بین المللی تبدیل کرده، رشادت‌های شهیدان دوران دفاع مقدس است.

وحدت مردم فردوس مثال‌زدنی است

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به اهمیت موضوع وحدت در جامعه افزود: وحدت و یکپارچگی مردم فردوس مثال‌زدنی است و در هیچ برهه‌ای از تاریخ، شاهد نبوده‌ایم که مردم اینگونه پیرو ولایت باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: امروز در موقعیتی قرار داریم که وحدت جامعه اسلامی می‌تواند زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کند.

نخستین یادواره شهدای پاسدار و دو شهید گمنام فردوس به یاد 38 شهید پاسدار این شهرستان در محل هیئت رزمندگان فردوس برگزار شد.

انتهای پیام/69007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول