اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط حرفه‌ای و کار مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

12 اکیپ بر اماکن عمومی چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت محیط حرفه‌ای و کار مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: 12 اکیپ در شهرستان‌های استان نظارت بر اماکن عمومی را بر عهده خواهند داشت.

12 اکیپ بر اماکن عمومی چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند

راشد جزایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌‌های انجام شده یک اکیپ در مرکز استان و 11 اکیپ در دیگر شهرستان‌های استان نظارت بر اماکن عمومی را بر عهده خواهند داشت.

وی تعداد اماکن عمومی استان را 2 هزار و 464 مرکز برشمرد و افزود: در این طرح بازرسی از اماکن عمومی و بین راهی پر‌تردد به صورت ویژه و بیش از سایر اماکن صورت خواهد گرفت.

جزایری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای ایجاد فضای مناسب در ایام نوروز برای مسافران نوروزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در طول 45 روز اجرای طرح هر مرکز حداقل سه تا چهار بار مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

مدیر گروه بهداشت محیط حرفه‌ای و کار مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی و پیشگیری در سال جاری ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مسافران نوروزی و با توجه به تامین و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و بهداشت آب بسیج سلامت نوروزی برای تعطیلات نوروزی سال 92 نیز اجرا می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران باید نسبت به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی و اجرای آن از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده با حداکثر بهره‌گیری از توان کارشناسی، امکانات و تجهیزات اقدام کنند.

جزایری تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده گروه‌های نظارتی مشترک تشکیل و به ‌منظور نظارت بر مراکز مورد نظر در مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی از بستر به وجود آمده به نحو مطلوبی به منظور کنترل و ساماندهی مراکز و اماکن مذکور استفاده کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه مردم در سفرهای نوروزی با مشکلاتی مواجه شدند می‌توانند با شماره 1490 تماس بگیرند و کار رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت توسط بازرسین و مراجع ذی‌ربط پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول