اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس:

شرکت همه‌جانبه مردم در انتخابات، حماسه سیاسی بزرگی را رقم می‌زند

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه و مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی بزرگی را رقم می‌زند.

شرکت همه‌جانبه مردم در انتخابات، حماسه سیاسی بزرگی را رقم می‌زند

سید باقر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در زمینه نامگذاری سال جدید به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کشور در عرصه حماسه سیاسی به دنبال انتخاباتی حداکثری و در نهایت سلامت است.

وی افزود: در عرصه حماسه سیاسی، فراهم کردن شرایط برای انتخابات ریاست جمهوری پرشکوه و مشارکت همه‌جانبه مردم، به عنوان حماسه بزرگ سیاسی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تأثیر حماسه سیاسی بسیار زیاد و مهم است تا جایی که می‌تواند موضع دنیا و برخی از کشور‌ها را که تلاش برای تحقیر اسلام را دارند، تغییر دهد.

حسینی تصریح کرد: دشمنان حرف‌های تهدیدآمیز و تحریم‌آمیز خود را می‌زنند، اما شاهد پیروزی دیگری با انتخابات پیش رو برای ملت ایران در عرصه سیاسی دنیا خواهند بود.

این مسئول با اشاره به بعد دیگر شعار امسال موسوم به حماسه اقتصادی گفت: دولت باید زمینه را برای حماسه اقتصادی فراهم کند چراکه در سال 91 بنا به دلایلی این حماسه سرنوشت‌ساز محقق نشد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید استقلال و خودکفایی اقتصادی در جامعه محقق شود تا هم به جایگاه رفیع عرصه سیاسی و هم اقتصادی برسیم.

وی عنوان کرد: حماسه اقتصادی یک عمل مسرت‌آفرین بوده و باید تلاش شود تا سرمایه‌گذاران در بخش تولید را همراهی کنیم.

این مسئول با اشاره به وظیفه مسئولان در راستای اجرایی کردن سخن مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئولان نظام مسئولیت بیشتری در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری دارند و در یک معنا تمام شرایط جامعه در دست آنها است.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک عزم ملی شرایط را در عرصه حماسه سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری و همچنین برای حماسه اقتصادی فراهم آوریم چراکه اکثر ابزار‌ها در دست مسئولان است.

حسینی متذکر شد: شعار سال قبل «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اگر امسال نهایی و تحقق یابد خواهیم توانست به حماسه اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی اذعان داشت: با مدنظر قرار دادن شعار سال گذشته، سرمایه‌گذاران ایرانی این گام‌ها را در زمینه خارج شدن از وابستگی به نفت بردارند.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول