اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان:

شهردار آبادان تربیت مدیر را در دستور کار خود قرار دهد

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از شهردار آینده آبادان می‌خواهیم که مدیران بومی را تربیت کند تا در آینده دچار فقر مدیریت بومی برای پست‌های اجرایی شهرداری نباشیم.

شهردار آبادان تربیت مدیر را در دستور کار خود قرار دهد

سیدفیاض موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن آرزوی موفقیت برای دور چهارم شوراهای اسلامی شهرها اظهار کرد: یقین داشته باشید که شورای اسلامی شهر در چهار سال آینده با رویکرد جدید پای به عرصه خواهد نهاد و برای رضایت‌مندی شهروندان تلاش مضاعف‌تری می‌کند.

وی ادامه داد: قصد داریم در این دوره جلسات شورا را به صورت علنی برگزار کنیم و از اصحاب رسانه برای حضور در این جلسات دعوت به عمل آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: مراجعات زیادی از طریق شهروندان در دوره‌های قبل صورت می‌گرفت، به همین دلیل در این دوره قصد داریم مشکلات مردم را دسته‌بندی کنیم و مکتوب به مسئولان شهری تحویل دهیم.

موسوی افزود: مشکلات و معضلات را در صحن شورا مطرح خواهیم کرد و مردم را از پیگیری و حل آن با خبر می‌کنیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار آینده عنوان کرد: از شهردار آینده آبادان توقع داریم تا در کنار خود ضمن به‌کارگیری نیروهای بومی، مدیر بومی نیز پرورش دهد تا در سال‌های آینده فقر مدیریت در پست‌های اجرایی شهرستان آبادان نداشته باشیم.

عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص شایعات مربوط به انتخاب شهردار و کاندیداتوری افراد بیان کرد: کاندید شدن برای هر فردی در حکومت جمهوری اسلامی یک حق مسلم به شمار می‌رود و جریانات سیاسی نباید این اهداف را جناحی بدانند و فرافکنی کنند.

موسوی ادامه داد: شهردار فعلی نیز فقط در جهت تکمیل کارهای عمرانی شهرداری آبادان کاندید شده و هیچ برنامه سیاسی برای آینده ندارد و نخواهد داشت، نباید به بهانه اینکه دو سال دیگر انتخابات مجلس را در پیش داریم به هر فردی تهمت بزنیم.

وی در پایان تصریح کرد: از جناح‌های سیاسی می‌خواهم که به این مسائل دامن نزنند و اجازه دهند شورا و شهرداری به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/72013/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول