اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در البرز/ خودروهای غیر بومی اجازه ورود به استان را ندارند

از اولین ساعات بامدادی ۸فروردین طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی در البرز آغاز شده است.

آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در البرز/ خودروهای غیر بومی اجازه ورود به استان را ندارند

نورمحمد فردی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با  آغاز طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی از ساعات بامدادی امروز 8 فروردین گفت: با توجه به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی در مبادی ورودی استان با همکاری نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از زمان صفر ۸فروردین در مبادی ورودی البرز آغاز شد و خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند و این طرح به مدت دو هفته در البرز همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

فردی بیان داشت: با اجرای این طرح، راه های ورودی استان کنترل شده و 35 نقطه  مسدود و 22نقطه مسیرهای ورودی استان البرز توسط ماموران انتظامی کنترل می شود.

وی گفت: برای اجرای این طرح تیمی متشکل از نیروی انتظامی، نماینده فرمانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ثبت احوال نسبت به تشخیص افراد غیربومی در نقاط کنترلی اقدام خواهند داشت.

فردی افزود: در اجرای این طرح عبور خودرو‌ها بر اساس پلاک خودرو، کارت ملی راننده و بیمه نامه ماشین خواهد بود و افرادی که در اجرای این طرح تخلف کنند خودرو آن‌ها به مدت یکماه با اخذ هزینه‌های جانبی متوقف و به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس این دستور العمل کارکنان دستگاه دولتی و کارگران که محل سکونت و کار آنها در یک شهر نیست با ارائه مدارک شناسایی و تشخیص تیم‌های مستقر در مبادی کنترلی می توانند در شهر مربوطه تردد داشته باشند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول