اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مأمور پلیس رشوه ۶۰۰ دلاری یک متهم را رد کرد

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی استان، پیشنهاد ۶۰۰ دلاری متهم تصویر برداری از منزل یکی از شهروندان رد و نامبرده تحویل مراجع قضائی شد.

مأمور پلیس رشوه ۶۰۰ دلاری یک متهم را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ مراد دکامین، رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فیلمبرداری و تصویر برداری غیرمجاز از منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحقیق پلیسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در حال انتقال متهم به مقر انتظامی، نامبرده برای این که از مجازات قانونی رهایی یابد به ماموران حاضر در عملیات ۶۰۰ دلار آمریکا پیشنهاد رشوه می‌دهد که با صحت عمل و وظیفه شناسی ماموران، پیشنهاد متهم رد و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ دکامین در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه ماموریتی پلیس، با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول