اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگیری سارقین مسلح در کرج/سرقت 4 میلیارد تومانی

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند 5 نفره سارقان که به تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت 2 قطعه شمش مس با آلیاژ صنعتی خاص به ارزش 4 میلیارد کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

دستگیری سارقین مسلح در کرج/سرقت 4 میلیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی البرز مبنی بر این که فردی برای فروش 2 قطعه شمش مس گران قیمت به افرادی مراجعه کرده و در آنها نیز با دعوت وی به محلی در خارج شهر با تهدید سلاح گرم شمش وی را به سرقت برده و متواری گشته اند، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنائی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مالباخته به وسیله یکی از آشناهایش با خانمی که سردسته باند سارقان بوده آشنا می‌شود که در حین ملاقات با او و کارشناسی که همراه وی بوده، افرادی با سلاح سرد وارد محل حضور آن‌ها شده و اقدام به سرقت شمش‌ها کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه هر 5 سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در نیمه‌های شب در چند عملیات غافلگیرانه هر 5 نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی با بیان این که با هوشیاری کارآگاهان نقشه سارقان برای سرقت های دیگری که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شد، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 قبضه سلاح کمری و چندین قبضه سلاح سرد کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص این متهمان، یادآور شد: ارزش شمش‌های به سرقت رفته توسط این باند سرقت 4 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول