اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شهرداری کرج از قطع درختان دانشکده کشاورزی بیخبر است

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: قطع تعدادی از درختان دانشکده کشاورزی کرج بدون اطلاع این سازمان صورت گرفته و دانشکده کشاورزی از بازدید کارشناسان سازمان سیما و منظر شهرداری کرج جلوگیری کرده است.

شهرداری کرج از قطع درختان دانشکده کشاورزی بیخبر است

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص قطع تعدادی از درختان دانشکده کشاورزی، با بیان اینکه حفظ و نگهداری  ۳۶۰۰ هکتار فضای سبز شهری در سطح شهر کرج بر عهده  شهرداری است، گفت: علاوه بر آن ۲۱۶۰ هکتار فضای سبز در اختیار نهاد‌های دولتی و غیردولتی در کرج از جمله دانشکده کشاورزی است که حفظ و نگهداری بر عهده این نهاد‌ها و نظارت آن با شهرداری است.

وی یادآور شد: برای جمع آوری درختان، هرس و جایگزینی آن‌ها تنها نهادی که می‌تواند مجوز صادر کند، شهرداری است. در حالیکه دانشکده کشاورزی برای دریافت مجوز قطع درختان به شهرداری مراجعه نکرده و از نهادی دیگر همچون جهاد کشاورزی یا منابع طبیعی اقدام یا رایزنی کرده است.

بضاعتی پور با بیان اینکه از تعداد درختان قطع شده اطلاع دقیقی نداریم، اظهار کرد: برای بازدید از محل به دانشکده کشاورزی مراجعه کردیم که از ورود کارشناسان فضای سبز شهرداری کرج، جلوگیری کردند که برای انجام این امر درخواست دستور قضایی دادیم و به محض صدور، اقدام می‌شود.‌

این مقام مسؤول افزود: علت قطع درختان از سوی دانشکده کشاورزی وزش طوفان و از ریشه کنده شدن درختان در سنوات گذشته اعلام شده است و این موضوع که چرا طوفان فقط در داخل دانشکده وزیده، جای سوال دارد!

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج همچنین تصریح کرد: از دانشکده کشاورزی به عنوان نهادی که متولی آموزش و فرهنگسازی در خصوص فضای سبز است، گلایه برای اقدام به قطع درخت وجود دارد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول