اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قبل از خرید ویلا از جهادکشاورزی استعلام بگیرید

رییس دادگستری استان البرز از آزادسازی ۲۵۹ هکتار از اراضی و باغات این شهرستان خبر داد و گفت: از کسانی که اقدام به خرید باغ یا ویلا می‌کنند می‌خواهیم نسبت به استعلام از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

قبل از خرید ویلا از جهادکشاورزی استعلام بگیرید

احمد نوروزی، رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از آزادسازی ۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در دو عملیات دو جداگانه در روستاهای «خور» و «ایقر بلاغ» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ، این آزادسازی به انجام رسید.

رییس دادگستری استان البرز افزود: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به انجام رسید و ده‌ها مورد ویلا، قطعه بندی، ساخت بنا و دیوارکشی، قلع و قمع و به وضعیت سابق برگشت.

این مقام مسؤول ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از ۷۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: به کلیه افرادی که در این منطقه اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده هشدار می‌دهیم که برخورد قضایی و بدون اغماض در انتظار ‌آن‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین از کسانی که اقدام به خرید باغ یا ویلا می‌کنند می‌خواهیم نسبت به استعلام از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول