اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انهدام باند سارقان خودرو و سندنمره کار

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان خودرو و سندنمره کار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت 

وی افزود : با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار ، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودرو ها شد ، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت خودرو با همدستی 5 نفر دیگر اعتراف کرد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های بعدی حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت خودروها ، آن ها را سند نمره کرده به قیمت ناچیزی به ۲ مالخر اموال مسروقه به فروش می رسانند.

سرهنگ نادربیگی گفت :با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی ، ۲ نفر از مالخران اموال مسروقه شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آن ها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون ۱۰ دستگاه‌ از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند ، اظهار کرد : ارزش خودروهای به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول