اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سهم البرز از بودجه مصوبه نوسازی مدارس مشخص شود

نماینده مردم چهار باغ، ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس ما کمبود کلاس‌های درس و سرانه آموزشی است، گفت: امسال ۸ هزار میلیارد برای نوسازی مدارس مصوب شده است، باید سهم استان البرز از این بودجه مشخص و اعلام شود.

سهم البرز از بودجه مصوبه نوسازی مدارس مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم چهار باغ، ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز، که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تشکر از مجمع خیرین استان البرز با بیان اینکه خیرین دلسوز و پرتلاش ما در سطح استان فعالیت و تلاشی که انجام می‌دهند حقیقتا مثال زدنی است، گفت: ما هرجا به مردم اعتماد کردیم و مردم به صحنه آمدند حماسه‌های بزرگی را آفریدند.

حدادی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس ما کمبود کلاس‌های درس و سرانه آموزشی است، گفت: امسال ۸ هزار میلیارد برای نوسازی مدارس مصوب شده است، باید سهم استان البرز از این بودجه مشخص و اعلام شود.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های مدیران کمبود نیروی‌های خدماتی در مدارس استان است.

حدادی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید بتوانند در شرایط خاص تصمیم گیری کنند، گفت: محدود اختیار آموزش و پرورش باید ارتقا پیدا کند، در این میان در خصوص تعیین و تکلیف اراضی متعلق به این مجموعه نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان در خصوص تبدیل عضویت نیروهای خانواده ایثارگر مجموعه آموزش و پرورش طبق مصوبه مجلس تذکر داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول