اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رونق، توسعه تولید و صنعت، راهبرد اصلی دولت سیزدهم است

استاندار البرز گفت: دولت قوی و مردمی سیزدهم با نگاه ویژه ای به حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان تاکید دارد بنابراین در استان با برگزاری جلسات متعددی به بررسی و حل موانع تولید و صنعت پرداخته ایم.

رونق، توسعه تولید و صنعت، راهبرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در مراسم تجلیل از صنعتگران که شامگاه یکشنبه در تالار قصر رز برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: صنعتگران کشور همواره مستحکم و جهادی در عرصه های مختلف فعالیت داشته و افتخار آفرین بوده اند.

وی ادامه داد: در گردنه.های سخت تاریخی، یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و مسیر توسعه کشور را با به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد هموار کرده‌اند.

عبداللهی گفت: دولت قوی و مردمی سیزدهم با نگاه ویژه ای به حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان تاکید دارد بنابراین در استان با برگزاری جلسات متعددی به بررسی و حل موانع تولید و صنعت پرداخته ایم.

وی افزود: احیای واحد‌های تولیدی غیرفعال و نیمه فعال از جمله موضوعاتی بود که به جد دستور کار قرار گرفت و طی یک سال گذشته ۱۸۰ واحد به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار البرز گفت: تسهیلات قابل توجهی برای احیا و توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی تخصیص یافته و گره گشا بوده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی، افزود: تولید کنندگان و صنعتگران استان البرز در این راستا همراهی و تعامل بسیار خوبی داشته اند.

استاندار البرز گفت: در استان البرز رابطه تنگاتنگی بین دولتمردان و فعالان بخش خصوصی شکل گرفته و این همراهی تداوم خواهد داشت.

در پایان این مراسم جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان برگزیده استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول