اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 4243 نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 4 هزار و 243 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد 2 هزار و 905 نفر بهبود یافته‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 4243 نفر رسید

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از585 نمونه جدید ارسال شده به آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا تعداد 157 نفر جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و در مجموع تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به 4 هزار و 243 نفر رسید که از این تعداد 2 هزار و 905 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از 585 نمونه جدید آزمایش شده تعداد 519 نفر افراد سرپایی و 66 نفر از آنان بستری در بیمارستان بودند، تصریح کرد: از 157 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان 132 نفر از بیماران سرپایی و 25 نفر بیماران بستری شده در بیمارستان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 46 نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند در مجموع تعداد بهبود یافتگان در استان به 2 هزار و 905 نفر افزایش یافته است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به تفکیک شهرستان‌ها اعلام کرد: ارومیه 53 مورد مثبت شناسایی که 38 نفر از آنان افراد سرپایی و 15 نفر بستری، اشنویه 11 نفر مورد مثبت 10 نفر سرپایی و یک نفر بستری ، بوکان هشت نفر مثبت سرپایی، پیرانشهر 2 نفر مثبت سرپایی، تکاب یک مورد مثبت بستری، خوی21 نفر مثبت که 19 نفر سرپایی و 2 نفر بستری، سردشت چهار نفر سرپایی مثبت، سلماس 22 نفر مثبت سرپایی، مهاباد 24 نفر مثبت که 20 نفر سرپایی و 4 نفر بستری، میاندوآب 6 نفر مثبت جدید که 4نفر سرپایی و 2 نفر بستری، نقده یک نفر سرپایی مبتلا به کرونا گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون یک هزار و 188 نفر مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی دارای بیماری زمینه‌ای بودند و 2/64 درصد افراد مبتلا به کرونا در رنج سنی بین 54-15 ساله بودند که در مجموع کل مبتلایان به کرونا تعداد 2 هزار و 30 نفر از آنان را زنان و 2 هزار و 213 نفر را مردان تشکیل داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول