اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 4648 نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به ۴ هزار و 648 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد ۳هزار و 67 نفر بهبود یافته‌اند.

مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 4648 نفر رسید

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 526 مورد آزمایش کرونا گرفته شده است که از این تعداد 135 نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده که در مجموع تعداد مبتلایان به کرونا به چهار هزار و 648 نفر رسید و از این تعداد ۳هزار و 67 نفر بهبود یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 135 نفر جدید مبتلا به ویروس در استان شناسایی شده است افزود: 109 نفر از افراد جدید شناسایی شده مبتلا به کرونا بیماران سرپایی و 26 نفر از آنان بستری در مراکز درمانی استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 21 نفر بستری با تست مثبت کرونا و 38 نفر سرپایی با تست مثبت کرونا در استان بهبود یافته‌اند که در مجموع تعداد بهبودیافتگان در استان به سه هزار و 67 نفر رسیده است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام کرد: از مجموع 135 مبتلا جدید در استان تعداد 26 نفر در ارومیه که 18 نفر از افراد سرپایی و هشت نفر بستری جدید، اشنویه سه نفر سرپایی جدید، بوکان 14 نفر نفر که یک نفر بستری و 13 نفر سرپایی جدید، پیرانشهر پنج نفر سرپایی، چایپاره یک نفر سرپایی، خوی 20 نفر که یک نفر بستری و 19 نفر سرپایی، سلماس 14 نفر سرپایی، مهاباد 37 نفر 23 نفر سرپایی و 14 نفر بستری جدید، میاندوآب 15 نفر 13 نفر افراد سرپایی و 2 نفر بستری جدید گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ارومیه، خوی، مهاباد، سردشت در وضعیت قرمز قرار دارند و سفر به این مناطق خطرناک است، یادآورد شد: ویروس کرونا در سطح جامعه وجود دارد و باید مردم پروتکل‎‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کننو و در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند تا بتوانیم زنجیره ابتلا به کرونا را بشکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول