اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان‌غربی حاکم است

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی مرزبانان، امنیت پایدار در سراسر مرزهای آذربایجان‌غربی حاکم است.

امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان‌غربی حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار یحیی حسین خانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعامل قوی بین مرزبانان و مرزنشینان برقرار شده است و مرزبانان غیور همیشه حامی و همیار مرزنشینان و عشایر مناطق مرزی هستند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان همیاران و حامی مرزنشینان و عشایر هستند، تصریح کرد: پویش‌های همدلی و مواسات در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در جهت کمک به مستضعفین یکی از برنامه‌های مرزبانی در طول سال بوده و امید است که این موضوع تداوم داشته باشد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی افزود: در راستای پروتکل‌های بین‌المللی ملاقات‌های مرزی با کشورهای همسایه در جهت رفع مشکلات فی مابین تشکیل می‌شود.

فرمانده هنگ مرزی ماکو نیز گفت: با حضور شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی میزان قاچاق در این منطقه مرزی به شدت کاهش پیدا کرده است، امروز این حضور فعالانه سبب شده است که امنیت پایدار در این مناطق برقرار شود.

سرهنگ شیرزاد حاجی‌زاده حافظت و پاسداری از مرزها را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و افزود: امروز مرزبانان با شجاعت و آمادگی کامل از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار و اقتصاد روان یک نعمت برای کشور است، ادامه داد:  تمام تبادلات اقتصادی و ترانزیتی با امنیت کامل درحال انجام است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

سرگرد طریقی، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی نیز  از برگزاری تورهای بازدید از نوار مرزی برای اصحاب رسانه خبر داد و گفت: در راستای آشنایی بیش‌تر و شناساندن اقدامات و عملکرد مرزبانان غیور استان در انسداد نوار مرزی و ایجاد امنیت پایدار این تور برای اولین در سطح مرزبانی استان برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: اولین تور بازدید اصحاب رسانه از نوار مرزی به مدت ۲ روز در حوزه استحفاظی شمال استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول