اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

وزیر راه: 7 هزارمیلیارد تومان برای حمل و نقل ریلی آذربایجان غربی اختصاص یافت/ اتمام پروژه کریدور شمالغرب تاسال آینده

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش حمل و نقل و ریلی آذربایجان‌غربی خبر داد.

وزیر راه: 7 هزارمیلیارد تومان برای حمل و نقل ریلی آذربایجان غربی اختصاص یافت/ اتمام پروژه کریدور شمالغرب تاسال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه کریدور بزرگراهی غرب کشور با اشاره به اینکه این مسیر یکی از مهم‌ترین کریدورهای کشور است، اظهار کرد: کریدور غرب به چند پایانه مهم با کشورهای همسایه متصل می‌کند و می‌تواند مزیت ترانزیتی بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

وی گفت: در استان آذربایجان‌غربی بخش‌های کمی از پروژه باقی مانده و عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است که بر اساس توافق انجام گرفته و سفر ریاست جمهوری که امروز در استان حضور دارند، میزان اعتبار پیش بینی شده به حدی است که می‌تواند در بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی استان تغییر بزرگی را ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات در جریان سفر امروز، به نظر می‌رسد کریدور شمالغرب در محدوده آذربایجان‌غربی نهایتا تا سال آینده به پایان برسد و بتواند به سایر استان‌ها وصل شود که این امر می‌تواند نقش مهمی در توسعه آذربایجان غربی داشته باشد.

قاسمی با اشاره به میزان مبلغ مدنظر برای توسعه بخش حمل و نقل و ریلی استان، عنوان کرد: این مبلغ، رقمی معادل ۷ هزار میلیارد تومان که البته آذربایجان غربی جزو استان‌های نادری بوده که این میزان تخصیص اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول