اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدیران تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اجرایی کنند/نقش موثررسانه در آگاه سازی مردم

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کاهش روند جمعیت کشور ، گفت: از ظرفیت رسانه ها برای آگاه سازی افراد جامعه درخصوص ضرورت جوان سازی جمعیت بیشتر استفاده شود.

مدیران تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اجرایی کنند/نقش موثررسانه در آگاه سازی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری ، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: دستگاههای عضو ستاد خانواده و جمعیت استان با هماهنگی بین دستگاهی، بر اجرای تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متمرکز شوند.

وی در ادامه آموزش تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط دستگاههای متولی به مردم را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: با فعال سازی نهضت اطلاع رسانی، مدیران و کارشناسان در صداوسیما حضور یافته و از ظرفیت رسانه ها برای آگاه سازی جامعه درخصوص ضرورت جوان سازی جمعیت استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و علما جهت تشویق خانواده ها، افزود: با شناسایی مشکلات روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مسیر رفع موانع گام برداشته می شود.

معتمدیان از ارزیابی عملکرد دستگاهها درخصوص اجرای تکالیف قانونی نیز خبر داده و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدیران دستگاههای باید شخصاً در جلسات ستاد حضور یابند.

وی در پایان با تاکید بر پیگیری دستگاهها جهت جذب بودجه های قانونی مربوط به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: از مشارکت نهادهای حمایتی نیز برای تامین منابع مالی جهت حمایت از خانواده ها و مادران به ویژه در مناطق محروم استفاده شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول