اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نگاهی به تقابل‌های تراکتور و پارس جنوبی جم

دو تیم تراکتور و پارس جنوبی جم تاکنون پنج بار در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تراکتور در دو بازی برنده شده و تیم پارس جنوبی تاکنون نتوانسته مقابل تراکتور به پیروزی دست یابد.

نگاهی به تقابل‌های تراکتور و پارس جنوبی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  به بهانه‌ی بازی دو تیم پارس جنوبی جم و تراکتور از هفته ۲۱ مسابقات لیگ برتر، تقابل‌های این دو تیم در لیگ برتر را مرور می‌کنیم.

پارس جنوبی جم از لیگ هفدهم به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شد و نخستین تقابل این تیم با تراکتور به ۲۱ مهرماه سال ۹۶ برمی‌گردد که در آن بازی پارس جنوبی جم با گل به خودی عارف آقاسی از تراکتور پیش افتاد، اما محمد ایران پوریان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی برگشت این دو تیم در لیگ هفدهم به میزبانی پارس جنوبی برگزار شد که در آن بازی پارس جنوبی با گل دقیقه 2 امید سینگ پیش افتاد و احسان پهلوان نیز دقیقه ۶۳ گل تساوی تراکتور را به ثمر رساند و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی رفت این دو تیم در لیگ هجدهم به میزبانی پارس جنوبی برگزار شد که در آن دیدار تراکتور با گل دقیقه ۷۷ مهدی مهدی‌پور رقیبش را شکست داد.

بازی برگشت این دو تیم ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که تراکتور ابتدا با گل دقیقه ۲۲ ایمان سلیمی از رقیبش پیش افتاد که در ادامه روح الله سیف الهی دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی گل تساوی پارس را به ثمر رساند تا این بازی نیز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بازی رفت دو تیم در فصل جاری در حضور ۳۰ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که دقیقه ۲۵ بازی، مسعود شجاعی با پاس عمقی بی‌نقص، حاجی صفی را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز پس از دریبل بازیکن رو به رو، گل برتری تراکتور را به زیبایی به ثمر رساند. این بازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول