اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احمدزاده: محتشم در نوار موفقیت قرار گرفته است/طبق برنامه‌هایم پیش می‌رویم

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: طبق برنامه‌هایم در این 3 بازی امتیاز گرفته و همین روند را ادامه خواهیم داد.

احمدزاده: محتشم در نوار موفقیت قرار گرفته است/طبق برنامه‌هایم پیش می‌رویم

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در 2 بازی خانگی برابر 2 تیم مدعی فرهنگ ایثار آستارا و عقاب تهران با قاطعیت به پیروزی رسیده و فاصله خود را در صدر جدول با سایر تعقیب‌کنندگان افزایش دادیم.

وی گفت: برنامه من پیروزی در تمام بازی‌های خانگی و کسب حداقل یک امتیاز در دیدارهای خارج از خانه است و خوشبختانه این 3 هفته‌ای که به‌عنوان سرمربی انتخاب شدم، طبق برنامه جلو رفته و شرایط خود در صدر جدول را بهبود بخشیدیم.

بازیکن سابق تیم تراکتور یادآور شد: ادامه مسابقات به نفع ما بود و بعد از پیروزی مقابل عقاب، تیم شرایط روحی بهتری داشته و مصمم به پیروزی در کاشان بودیم، اما باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشته و تعویق مسابقات برای سلامتی بازیکنان تصمیم منطقی بود.

احمدزاده متذکر شد: هیچ‌وقت چه در دوران بازیکنی و چه مربیگری به‌دنبال جنجال نبودم و همیشه به حریفان خود احترام قائل هستم و از اینکه بعد از پیروزی مقابل تیم‌های فرهنگ ایثار آستارا و عقاب تهران، سرمربیان 2 تیم عوض شدند متاسف هستم و برای این مربیان آرزوی موفقیت می‌نمایم.

سرمربی تیم محتشم تبریز خاطرنشان ساخت: فعلا تمرینات تیم تعطیل است و باید از مدیریت باشگاه محتشم آقای مهندس مهدی‌زاده تشکر نمایم که شرایط خوبی را در تیم فراهم کرده است و امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ دسته 2 جواب محبت‌های ایشان را دهیم.

تیم محتشم تبریز در مرحله نهایی لیگ دسته 3 کشور با 24 امتیاز در صدر جدول قرار داشته و شانس بالایی برای صعود به لیگ دسته 2 کشور را دارد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول