اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهدی‌زاده: مردم در خانه های خود خارج نشوند/‌سلامتی مردم مهم‌تر از مسابقات فوتبال است

مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: با وجود اینکه تیم محتشم در بهترین شرایط قرار داشت که مسابقات تعطیل شد، اما باید بگویم حفظ سلامتی مردم مهم‌تر از مسابقات فوتبال است.

مهدی‌زاده: مردم در خانه های خود خارج نشوند/‌سلامتی مردم مهم‌تر از مسابقات فوتبال است

یعقوب مهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در این روزهای کرونایی درخواستم از مردم این است که تا حد امکان در خانه‌های خود مانده و در موارد غیرضروری از خانه‌هایشان خارج نشوند ‌و همکاری لازم با‌ مسوولان را نمایند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

وی در مورد تعطیلی مسابقات فوتبال گفت: در 3 بازی آخر لیگ تیم ‌ محتشم در لیگ دسته 3 موفق به کسب 7 امتیاز شده و برابر 2 تیم مدعی فرهنگ ایثار آستارا و عقاب تهران هم ضمن پیروزی، 6 بار گلزنی کرده و تیم در بهترین شرایط خود قرار داشت که مسابقات تعطیل اعلام شد، اما باید بگویم جان انسان‌ها مهم‌تر از نتایج مسابقات بوده و از لحظه‌ای که ستاد مبارزه با کرونا اطلاعیه‌ای در مورد لغو مسابقات و تمرینات را داد، ما هم تمرینات تیم محتشم را تعطیل کردیم.

مدیر عامل باشگاه محتشم تصریح کرد: فعلا زمان شروع تمرینات از سوی مربیان تیم 5 فروردین اعلام شده است و البته منتظر شرایط روزهای آتی هستیم و سلامتی بازیکنان هم برای ما مهم بوده و در این مورد جلسه‌ای با مربیان تیم خواهیم داشت.

  تیم فوتبال محتشم تبریز در رقابت‌های لیگ دسته 3 کشور در گروه خود با کسب 24 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول