اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احمدزاده: شرایط برای شروع مسابقات سخت است/ هر جوری حساب کنند حق محتشم تبریز صعود به لیگ دسته 2 است

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: برای رساندن تیم به شرایط مطلوب پیش از کرونا کار سختی پیش رو داریم.

احمدزاده: شرایط برای شروع مسابقات سخت است/ هر جوری حساب کنند حق محتشم تبریز صعود به لیگ دسته 2 است

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم محتشم تبریز در مرحله نهایی لیگ دسته 3 کشور بعد از یکی دو تساوی خانگی در مسیر موفقیت و پیروزی قرار گرفته بود و در 3 بازی آخر خود 7 امتیاز گرفته و با اقتدار در صدر جدول بودیم که مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

وی گفت: در آن مقطع بهترین تصمیم برای حفظ سلامتی بازیکنان و تماشاگران اتخاذ شده و مسابقات تعطیل اعلام شد و شاید ما بیشتر از هر تیمی دیگر متضرر شدیم و همانطور که گفتم سلامتی مردم و تماشاگران و بازیکنان بیشتر از فوتبال و نتایج آن برایمان اهمیت داشت.

احمدزاده در مورد ادامه مسابقات یادآور شد: اگر مجوز تمرینات صادر شود کار سختی را پیش رو داشته و باید مجددا بدنسازی کرده و تیم را به شرایط مطلوب گذشته برسانیم.

وی در مورد اتمام مسابقات بدون برگزاری مسابقات متذکر شد: چندین کشور صاحب سبک در فوتبال مانند آرژانتین و فرانسه پایان لیگ خود را اعلام کردند و فکر می‌کنم کشورهای دیگری هم به این جمع اضافه شوند و شاید تصمیم منطقی هم اتمام مسابقات باشد.

سرمربی تیم محتشم تبریز، افزود: به هر حال باید در نظر بگیریم تقریبا تمامی تیم‌های لیگ دسته 3 توسط بخش خصوصی اداره شده و سازمان لیگ باید شرایط مالکین تیم‌ها را نیز در نظر گیرد و هزینه‌ها به شکلی افزایش نیابد که بخش خصوصی از ادامه تیمداری منصرف شود.

بازیکن سابق تیم تراکتور تصریح کرد: در مورد تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته 2 اگر نتایج تا نیم فصل محاسبه شود و یا در هفته‌ای که تعطیل اعلام شد، تیم محتشم با اقتدار در صدر قرار داشته و صعود تیم ما با توجه به شرایط جدول و فاصله‌ای که با سایر تیم‌های ایجاد کردیم، تصمیم منصفانه‌ای می‌تواند تلقی شود و هر جوری که حساب کنند حق تیم محتشم صعود به لیگ دسته 2 کشور است.

وی گفت: جا دارد از حمایت‌های مهندس مهدی‌زاده مالک باشگاه تشکر کنم که تمامی امکانات مطلوب برای تیم را فراهم کردند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول