اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قدرت فساد‌آور نیست، ترس از دست دادن قدرت فسادآور است !/ جذب نیرو براساس نیاز باشد نه طایفه‌ای

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تمام عزیزانی که در شهرداری مدیر شده‌اند، بدانند که در شهرداری نیرو‌های بسیار کارآمدی وجود دارد که باید از آنها بهره بگیریم، قدرت فسادآور نیست، ترس از دست دادن قدرت فسادآور است.

قدرت فساد‌آور نیست، ترس از دست دادن قدرت فسادآور است !/  جذب نیرو براساس نیاز باشد نه طایفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان‌نژاد امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شورا باید به خواستگاه اصلی و ثانوی خود برسد، اظهار داشت: تقویت ظرفیت نظارت، ایجاد شفافیت در مدیریت شهری و شهرداری تبریز از جمله این خواستگاه‌هاست.

وی ادامه داد: تحقق حقوق شهروندی که بسیاری از مشکلات موجود به دلیل پایین بودن بینش حقوقی است، تدوین نقشه جامع فرهنگی اجتماعی تبریز براساس خرده فرهنگ‌های محلی توسعه و پیشرفت متوازن شهر و عدالت در توسعه شهر از دیگر خواستگاه‌های شورای اسلامی شهر تبریز است.

دهقان‌نژاد بیان داشت: اگر ۷۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار سر ریز شود، مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقدامات شهرداری و مدیریت شهری باید پژوهش‌محور باشد که مرکز پژوهش‌ها در این زمینه تشکیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: از اقشار مختلف جامعه برای تحقق شفافیت و پیگیری و توسعه پایدار کمک‌ می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه در جذب نیرو در دوره‌های قبل غفلت‌هایی شده که از امروز باید جلوی آن را بگیریم‌‌، گفت: جذب نیرو باید براساس نیاز باشد نه طایفه‌ای.

عضو شورای شهر تبریز متذکر شد: به مشکلات تمام پرسنل شهرداری رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین خطاب به کارکنان شهرداری بیان داشت: تمام کارمندان شهرداری باید بدانند که  شهروندان از نحوه ارائه خدمات گلایه‌‌مند هستند و باید بدانیم تمام حقوق و مزایای دریافتی از طرف همین شهروندان پرداخت می‌شود، نباید کار کسی را عقب بیندازیم.

دهقان‌نژاد تاکید کرد: تمام عزیزانی که در شهرداری مدیر شده‌اند، بدانند که در شهرداری نیرو‌های بسیار کارآمدی وجود دارد که باید از آنها بهره بگیریم، قدرت فسادآور نیست، ترس از دست دادن قدرت فسادآور است.

دهقان‌نژاد افزود: رده سنی اعضای شورای شهر ۱۰ سال کاهش داشته که باید رده سنی مدیریت شهرداری نیز کاهش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به پیام‌های بسیاری که برای کمک به تیم تراکتور به شورای شهر آمده است، اضافه کرد: صاحبان اصلی تراکتور مدیران نیستند بلکه هواداران پرشور این تیم هستند. به جای اینکه تراکتور را به دیگران واگذار کنیم این تیم را به هواداران واگذار کنیم.

وی افزود: طلب شهرداری از تیم علم و ادب پیگیری نشده است که باید علت آن را جویا شویم.

روح‌الله دهقان‌‌نژاد اذعان داشت: از تمامی عزیزانی که در عزاداری‌ها شرکت کردند، تشکر می‌کنیم و افرادی که به دلیل رعایت فاصله‌گذاری و موارد بهداشتی در منزل عزاداری کردند امیدواریم همگی از برکت عزاداری سید الشهدا (ع) برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه در هیات‌هایی که حضور یافتیم، شاهد رعایت فاصله‌گذاری بودیم، خاطرنشان کرد: امام جمعه محترم خواستار عفو جریمه‌های منع تردد شدند که اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پاکبانان شهرداری در این ایام به صورت اضافه‌کاری فعالیت کردند که خواستاریم اضافه‌کاری آنها به صورت کامل پرداخت شود.

انتهای پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول