اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کریمی: می‌توانستیم در نیمه دوم اختلاف را کم کنیم/دفاع نداشتم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم.

کریمی: می‌توانستیم در نیمه دوم اختلاف را کم کنیم/دفاع نداشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: پیش از آغاز بازی هم گفتم که هفته اول غیرقابل پیش‌بینی است. متاسفانه در لحظات پایانی آخرین تمرین، آقای هادی محمدی دفاع وسط‌مان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: استفاده از هافبک وسط در پست دفاع وسط نیز کارایی چندانی نداشت. ما در مجموع جا‌به‌جایی زیادی در ترکیب‌مان داشتیم.

کریمی توضیح داد: می‌خواستیم بازی را به نیمه دوم بکشانیم و برنامه‌ها را اجرا کنیم. اما به دلیل جوانی بازیکنان به‌ویژه مدافعان وسط که برای نخستین بار بازی کردند، چنین شرایط بدی در نیمه اول به وجود آمد.

وی ادامه داد: ما مجبور شدیم علی باستانی ۱۷ ساله را وارد زمین کنیم که به نظرم بد کار نکرد؛ اما در کل گل‌گهر در نیمه اول برتری داشت و دلیلی ندارد، نبود بازیکنان را عاملی بر عدم توانمندی حریف بدانیم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه ما در نیمه دوم خوب کار کردیم، گفت: اگر دقت و شانس داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم. امیدوارم با رسیدن بازیکنان‌مان به ویژه مدافعان وسط، بهتر نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ زمانی برای کار کردن روی بازیکنان جدید خط دفاعی نداشتیم و متاسفانه بازی خارج از خانه بود و مجبور بودیم بلافاصله بعد از تمرین به سیرجان سفر کنیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول